O primeiro veloláser en Rande multa a decenas de condutores a máis de 80 kms/h

c. punzón / m. torres VIGO / LA VOZ

VIGO

Ana Garcia

A DXT detectou un aumento da velocidade na ponte coa renovación de asfalto e a ampliación

06 sep 2019 . Actualizado ás 05:00 h.

É a primeira vez que se coloca un dispositivo dese tipo na ponte de Rande. Un veloláser, o minirradar indetectable da Dirección Xeral de Tráfico (DXT), cazou onte a decenas de condutores circulando a máis de 80 quilómetros por hora polo paso elevado sobre a ría. O aparello portátil estivo a funcionar durante cinco horas e a súa presenza estendeuse como a pólvora polas redes sociais. Tal é así, que ao cabo dunhas horas foi perdendo eficacia, segundo detectou Tráfico.

O tramo elixido non foi casual. A DXT comprobou que, tras as obras de ampliación e a renovación do asfalto, os condutores imprimen máis velocidade aos seus vehículos cando cruzan a ponte. Por iso onte moitos caeron como moscas ao non decatarse da presenza do velocímetro.

Antes da inauguración estaba previsto pasar de 80 a 90 quilómetros por hora a velocidade máxima autorizada, pero os responsables de Tráfico deron marcha atrás para evitar que os usuarios se acostumen a pisar o acelerador máis da conta. Nos túneles de Candeán e da Madroa, si se autorizou un aumento de 90 a 100 quilómetros por hora a velocidade máxima. Neste tramo funciona un radar de tramo que calcula a velocidade polo tempo empregado en percorrer o tramo controlado. Caza a unha media de 45 condutores cada día.

Non será a última vez que o veloláser volva funcionar na ponte de Rande. As patrullas da Garda Civil son as que se encargan da súa manexo, polo que a súa colocación é completamente impredicible. Poden chegar a cambiar a posición de control cada hora e media ou dúas horas. Outras localizacións frecuentes deste dispositivo móbil son a AP-9 ao seu paso pola Avenida de Buenos Aires e os quilómetros 29 e 30 da A-55 en dirección ao Porriño, á altura de Tui.

En Rande complementa o labor do Pegasus, o helicóptero da Policía Nacional que realiza labores de control situándose á altura de Domaio e enfocando a súa rádar aéreo cara a este paso elevado. A ampliación fixo pasar á historia os frecuentes atascos que se producían durante o éxodo masivo de miles de vigueses ás praias do Morrazo.

Tráfico detectou que coa incorporación dos dous novos carrís o tráfico se autorregulado de forma óptima nas saídas cara a Cangas ou Pontevedra.

Os controis de velocidade axudan a previr accidentes mediante a colocación por sorpresa deste novo dispositivo, que é máis difícil de detectar.