O Deportivo reimpulsa o seu impacto social a través da súa Fundación

La Voz A CORUÑA

TORRE DE MARATHÓN

Lucía Otero, Xosé Marquina, José Manuel Mourelo, Roberto Fernández Villarino, Massimo Adalberto Benassi, Michelle Clemente Escotet, Clemente Villaverde, Sara González, Óscar Vales, Óscar Salgado Seijas y Carlos García.
Lucía Otero, Xosé Marquina, José Manuel Mourelo, Roberto Fernández Villarino, Massimo Adalberto Benassi, Michelle Clemente Escotet, Clemente Villaverde, Sara González, Óscar Vales, Óscar Salgado Seijas e Carlos García. CESAR QUIAN

«Queremos facer un club máis humano e convencido de que a forza do deporte pode cambiar cousas», destacou Massimo Benassi

28 oct 2025 . Actualizado á 19:00 h.

O fútbol como ferramenta de transformación social. O RC Deportivo Fundación presentou este martes o seu plan director que, baixo o título de Impacto Dea, fará máis visible a pegada que imprime na sociedade. «O Deportivo reúne a máis de 20.000 persoas cada quince días no estadio de Riazor. Queremos medir ese impacto e comunicar adecuadamente ese impacto», sinalou Carlos García, coordinador de proxectos da Fundación, que seguirá sendo referente da conexión entre deporte e inclusión a través do Dépor Genuine e as escolas de diversidade funcional; o programa AsistiDé de acompañamento no estadio; a bancada solidaria, con entradas destinadas a oenegués, institucións e entidades benéficas; así como diferentes accións ambientais, pero non quedará aí. «O fútbol como ferramenta de transformación social está presente en iniciativas como os Deporcampus, as Dépor Escolas, e máis proxectos a futuro. A formación dos nosos futbolistas vai ser unha parte primordial da nosa acción na estrutura do club, e tamén a inclusión de novos colectivos, como o das persoas maiores», anunciou.

O conselleiro delegado do Deportivo, Massimo Adalberto Benassi, insistiu en que os valores que moven á Fundación son os mesmos que levan no Deportivo desde fai máis dun século. «Temos unha historia e un propósito capaces de unir xeracións e construír comunidade. Queremos facer un club máis humano e convencido de que a forza do deporte pode cambiar as cousas», afirmou, despois de que Óscar Salgado Seijas, director territorial de Abanca na Coruña, sinalase que a responsabilidade da súa entidade e, por riba, do club «vai máis aló do puramente económico e deportivo».

Este tamén puxo amais da mesa o concepto de xogo limpo social, sobre o que Roberto Fernández Villarino, coordinador de proxectos sociais de LaLiga, explicou logo: «É a nosa ferramenta para apoiar as fundacións dos clubs na xestión de proxectos sociais. Traballamos con datos e indicadores que apoian decisións estratéxicas, con métrica para contar o que facemos, e evitar a pose e a palabrería. Só así podemos falar de clubs máis cribles e que logran un retorno dese investimento social». Este participou nun faladoiro onda Óscar Vales, fundador de Vazva e responsable de We; Sara González, directora de proxectos de Enki; e José Manuel Mourelo, coordinador da área corporativa e social de Afundación.

Neste sentido, Lucía Otero, terapeuta ocupacional do RC Deportivo Fundación, desmenuzó a través dun completo estudo o impacto que as accións sociais emprendidas estaban a ter. Segundo explicou, a súa estrutura «é un compromiso de futuro máis inclusivo e de máis oportunidades na Coruña e Galicia».

Para Clemente Villaverde, presidente da Fundación LaLiga, co xogo limpo social «o fútbol intenta devolver á sociedade o que esta lle fixo chegar». «O Deportivo implicouse coa liga Genuine desde o primeiro día e é dos equipos máis importantes de España en desenvolvemento social», engadiu.