Patrocinado porPatrocinado por

Tesla desembarca no porto de Vigo

Alejandra Pascual Santiago
alejandra pascual VIGO / LA VOZ

SOMOS MAR

Vehículos de Tesla estacionados en la terminal de carga rodada de Bouzas a la espera de que se inicie su distribución por el resto de España y por Portugal.
Vehículos de Tesla estacionados na terminal de carga rodada de Bouzas á espera de que se inicie a súa distribución polo resto de España e por Portugal. R. Lago

A flota que opera en Bouzas chega de Alemaña e distribúese pola península

10 sep 2025 . Actualizado á 14:54 h.

Tesla desembarca en Vigo. Un novo servizo da compaña norteamericana referenda a esta cidade como porto de entrada en Europa de mercancía con valor engadido. A terminal de carga rodada do sur de Galicia xa serve de paso para a descarga de vehículos dunha das empresas líderes na produción de eléctricos procedentes de Alemaña.

Os Tesla xa circulan polo peirao de Bouzas, unha das principais infraestruturas portuarias de España ao servizo da automoción. Os vehículos que chegan a Vigo correspóndense cun contrato de distribución para a península Ibérica no que participan a operadora loxística Bergé e a firma especializada en tráfico rodado Termicar. O servizo púxose en marcha no segundo semestre deste 2025 e fortalece a experiencia do porto galego en movementos de vehículos eléctricos.

En Alemaña, onde cargan os modelos que desembarcan en Galicia, atópase a principal fábrica en Europa do grupo que dirixe Elon Musk. Trátase da gigafactoría Berlin-Brandenburg, onde se producen os singulares Model E —o pasado abril superou o medio millón de unidades— e celas de batería.

R. Lago

Tesla irrompe nun considerable repertorio de fabricantes que apostan polo porto de Vigo para acceder a Europa ou exportar a súa produción polo resto do planeta. Loxicamente a lista lidéraa Stellantis, con máis de medio milleiro de unidades movidas. O grupo opera en Bouzas lanzando a mercados foráneos a produción da planta de Balaídos e outras referencias de Citroën, Peugeot e Opel. Tamén utilizan a terminal a xigante Toyota (máis de 79.000 unidades cargadas), Ford (27.000), Dacia (10.000), Mercedes ou Renault, xunto a outras firmas que en total supoñen 24.000 unidades adicionais.

Adaptarse á demanda da industria da automoción permitiu ao porto de Vigo erixirse nun dos principais nodos nacionais para mover carga rodada. O ano pasado, por Bouzas pasaron 661.448 automóbiles en réxime de mercancía, o que sitúa ao do sur de Galicia na segunda terminal de España neste tipo de tráfico e reflicte un novo crecemento. Tan só Barcelona superou este volume de traballo, con 682.084 pedidos. A cifra significa, ademais, que Vigo logrou superar a un peirao líder neste tipo de carga como é Valencia, que no 2024 se estancó nos 579.409 vehículos movidos.

En marcha o novo silo para 4.000 automóbiles

A Autoridade Portuaria de Vigo, presidida por Carlos Botana, activou a construción dun novo silo en Bouzas que ampliará en 4.000 unidades a capacidade desta terminal de carga rodada. O investimento nesta infraestrutura, cuxo aspecto será moi similar ao que xa existe, ascende a máis de 45 millóns de euros. Pronto arrincarán as obras, que terán un prazo de execución de catorce meses. O silo deberá abarcar unha superficie de 60.000 metros cadrados divididos en tres plantas duns 20.000 metros cada unha. O teito da infraestrutura deberá estar adaptado para a instalación dunha cuberta fotovoltaica.