Patrocinado por Patrocinadopor

Parte desde Miami o cruceiro máis grande do mundo

efe MIAMI

SOMOS MAR

ROYAL CARIBBEAN | EUROPAPRESS

O Icon of the Sexas, de 365 metros de eslora, ten capacidade para case 10.000 persoas, foi bautizado nunha cerimonia na que participou Lionel Messi e os seus compañeiros de equipo

29 ene 2024 . Actualizado ás 04:49 h.

O Icon of the Sexas, que cos seus 365 metros de eslora é sinalado como o barco máis grande do mundo, partiu o sábado desde o porto de Miami para a súa viaxe inaugural, un traxecto de sete noites polo Caribe oriental. O barco con capacidade para case 10.000 persoas (7.600 pasaxeiros e 2.350 membros da tripulación), iniciou a súa andaina desde a terminal A de o porto desta cidade do sur de Florida (EE.UU.), no medio dunha tarde lixeiramente nubrada pero de bo tempo en termos xerais.

O buque, que rexistrou para a compaña a venda de billetes máis rápida para a viaxe inaugural dun cruceiro, partiu o sábado pasadas as 17.30 horas. Previamente, tivera unha cerimonia de bautizo celebrada o pasado martes e que estivo encabezada pola estrela de fútbol Lionel Messi e os seus compañeiros do equipo da MLS Inter Miami.

«É o comezo dunha nova era de vacacións», sinalou durante o acto do martes o presidente de Royal Caribbean International, Michael Bayley, quen sinalou que o cruceiro ofrecerá «unhas vacacións únicas para cada tipo de familia e aventureiro».

A empresa, con sede en Miami, destacou que a posta de longo do Icon of the sexas constitúe un dos acontecementos marítimos do 2024, xa que se trata dun barco considerado Category 6, co parque acuático máis grande en alto mar, que inclúe seis tobogáns e a piscina máis grande nun cruceiro.

O barco, construído en Finlandia, alberga un total de sete piscinas e 20 cubertas, ademais de máis de 40 bares e restaurantes «que redefinen a gastronomía», así como unha pista de patinaxe sobre xeo, un teatro, entre outros entretementos.

Este cruceiro, que desbancou en tamaño ao Wonder of the sexas, tamén de Royal Caribbean, pesa 250.800 toneladas e a súa construción custou uns 2.000 millóns de dólares. Está propulsado por seis motores de combustible dual, que lle permiten funcionar con gas natural licuado (GNL), nun esforzo por reducir as emisións de gases contaminantes.