Movistar investiga unha suposta filtración tras publicarse datos dun millón de clientes no Perú
SOCIEDADE

A compaña afirma que só afecta a este país, unha filial que vendeu hai pouco máis dun mes
03 jun 2025 . Actualizado á 14:22 h.A española Telefónica investiga unha suposta fenda de seguridade despois de que un cibercriminal asegurase que accedeu a 21 millóns de rexistros do operador e publicado un millón deles, estes últimos correspondentes a clientes do Perú. «Estamos a investigar unha suposta fenda de seguridade», apuntan fontes de Telefónica, que confirmaron que a mostra, publicada este luns polo ciberdelincuente, está composta por 1 millón de rexistros que correspondería a clientes do Perú. Fontes da compaña insisten que «non hai datos de España».
Os datos foron subidos á rede escura, ou dark web, unha parte da internet á que non se pode acceder a través de navegadores ou motores de procura tradicionais. A compaña Hackmanac, dedicada a monitorear a evolución das ameazas cibernéticas a nivel global, publica na rede X que un cibercriminal, coñecido como «Dedale», atribuíuse a responsabilidade dunha filtración masiva de datos dirixida a Movistar. Segundo a publicación, o cibercriminal está a vender unha base de datos que supostamente contén información dos seus clientes. Ao parecer pide por estes datos 1.500 dólares.
Ademais a empresa explica que un mesmo cliente pode ter numerosos rexistros (un pode corresponder ao nome completo, oto ao DNI, outro a dirección, etc), polo que o impacto do hackeo non quere dicir que afectase a 22 millóns de usuarios.
O conxunto de datos inclúe información confidencial como nomes completos, DNI, números de teléfono móbil, plans de servizo e actualizacións de estado, apuntan na rede X. Telefónica vendeu a súa filial no Perú o pasado abril.