00031710758051274590385

Varias influencers promocionan un servizo de «paseadores de nenos»: trátase dunha campaña de publicidade oculta

La Voz REDACCIÓN

SOCIEDADE

La «influencer» Laura Escanes
A «influencer» Laura Escanes Kiko Huesca | EFE

Ana Peleteiro, Laura Escanes ou Tania Llasera son algúns dos rostros coñecidos que fixeron promoción dunha empresa que «pasea nenos por zonas de xogos»

18 mares 2024 . Actualizado ás 16:57 h.

Unha nova polémica ha estalado nas redes sociais tras a promoción dun servizo algo insólito: «paseadores de nenos». Rostros coñecidos como Laura Escanes, Tania Llasera ou a atleta galega Ana Peleteiro presentaron nas súas contas de Instagram unha suposta colaboración paga cunha empresa que se dedica —como o seu nome indica— a pasear nenos. Trátase dun servizo no que «profesionais cualificados se encargarán de pasear aos nenos polas zonas de xogos máis verdes de toda a cidade», tal e como figura na súa páxina web. Os chamados «paseadores» encárganse —supostamente— de levar aos pequenos ao parque con estritas medidas de seguridade: «Usamos arneses por seguridade de péquelos e tranquilidade dos papis», aseguran na súa web, na que aparecen imaxes de grupos de nenos enfundados nun arnés xunto a un adulto que os conduce».

Laura Escanes publicitou o servizo nunha historia, advertindo que «é un concepto que pode sorprenderche cando escoitas o nome», pero resulta necesario e «interesante» para moitas familias. Outra influencerVioleta Mangriñán, aseguraba pola súa banda que lle chegou un correo electrónico para colaborar coa empresa pero que do mesmo xeito que con outras marcas que «involucren as imaxes das miñas fillas», rexeitara a oferta. Aínda así, animaba aos seus seguidores a opinar respecto diso «sen xulgar a ningunha nai nin pai»: «Non teño nada en contra, pero hei flipado un pouco, a verdade».

Polo insólito do servizo, varios usuarios en redes sociais non tardaron en apuntar que podería tratarse, en realidade, dunha campaña oculta doutra marca. É dicir, que non existiría tal empresa dedicada a pasear aos fillos de ninguén. Itziar Oltra, experta en mercadotecnia, explicaba que, aínda que a primeira vista todo poida parecer real —a empresa ten creadas unha páxina web e un perfil en redes sociais— «hai certos patróns que nos fan sospeitar», dixo. Por exemplo, en moitos dos vídeos publicitarios aparecen nenos con lentes en primeiro planto. Finalmente, tras o balbordo causado, confirmouse que efectivamente se trata dunha campaña publicitaria dunha óptica que pretende concienciar ás familias sobre a miopía infantil causada, en gran medida, polo uso continuado e crecente de dispositivos móbiles a moi temperá idade.