Tamara Falcó, Iker Casillas e Mónica Carrillo se autoparodian no anuncio de Nadal de Campofrío

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

SOCIEDADE

Tamara Falcó en una escena del «spot».
Tamara Falcó nunha escena do «anuncio». Campofrío

«A herdanza», dirixido por Daniel Sánchez Arévalo e con rostros coñecidos na súa repartición, busca reflexionar sobre o legado que deixamos a xeracións vindeiras

14 dic 2022 . Actualizado á 18:51 h.

«Tendo en conta os acontecementos que nos rodean, imaxinemos que hoxe mesmo tivésemos que facer testamento: Que clase de legado deixariamos?». Desta premisa parte o novo anuncio do Nadal de Campofrío, que viu a luz en televisión e redes sociais este mércores. Baixo o título dA herdanza, o anuncio reflexiona sobre o legado que se proxectará nun futuro. «A mellor herdanza que podemos deixar ás xeracións futuras, a que lles fará ricos de verdade, é o noso xeito de gozar da vida», conclúe

Como resumo de ano, a publicidade inclúe na súa repartición aos famosos dos que máis se falou durante estes últimos doce meses. Carlos Areces (metade do dúo musical Ojete Calor) e Mariona Tarés (Paquita Salas) están a cargo dunha notaría ficticia á que acoden diversos personaxes para consultar como proceder nestes tempos de «incerteza». Esa é a palabra exacta que utiliza Antonio da Torre, protagonista da campaña por segundo ano. O actor acode a notaríaa para escribir o seu testamento, o que deixa aos seus herdeiros. Do mesmo xeito que o resto de personaxes que acoden a ofíciaa, non se centra en bienes materiais. 

«Teño para deixar unha boa colección de noticias horripilantes», di a presentadora Mónica Carillo en referencia ao día a día da súa profesión. «Quero deixar unha película: O labirinto dos malos rolos», continúa a actriz Maribel Verdú. O sentido do humor é a arma que utilizan para reflexionar sobre o seu legado. O elenco complétano cómicos como Alberto Casado e Rober Adegas (Pantomima Full), streamers como Illo Juan e incluso o home do tempo, Roberto Brasero

No entanto, unha das aparicións máis inesperadas foi a de Tamara Falcó. Foi a persoa máis buscada en Google España durante o 2022 grazas á estrea da súa docuserie en Netflix e o escándalo da súa ruptura con Íñigo Onieva. «E os que queremos deixar en herdanza a falta de fe... na parella?», pregunta na súa intervención. Tamén o futbolista Iker Casillas, que foi tendencia en numerosas ocasións polas súas polémicas mensaxes en Twitter e os seus vídeos de TikTok. 

A todos eles diríxeos o cineasta Daniel Sánchez Arévalo (Azuloscurocasinegro, A gran familia española), a cargo da campaña por cuarta vez tras A tenda LOL, Fake me e DEV Goce en vida. O obxectivo non foi outro que o de «superarse e, sobre todo, co obxectivo de xerar debate ao redor de que clase de herdanza queremos deixar aos nosos fillos nun momento moi convulso como o actual (...) Como conclúe o anuncio, que nin a incerteza, nin un tifón, nin as guerras, nin a apocalipse quítennos o noso xeito de gozar da vida», explicou durante a presentación.