Redegal incentiva o debate sobre o comercio electrónico

r. n. p. OURENSE / LA VOZ

SOCIEDADE

Instalaciones, en una imagen de archivo, de Redegal en Ourense
Instalacións, nunha imaxe de arquivo, de Redegal en Ourense Santi M. Amil

A transformación dixital dos negocios pola crise do covid-19 foi analizada por expertos mundiais

29 may 2020 . Actualizado ás 05:00 h.

A crise do covid-19 provocou que moitas das miradas dos consumidores dirixísense ao comercio electrónico. Pola necesidade do momento derrubáronse moitas barreiras nos clientes e iso obrigou ás empresas, en especial do sector da alimentación e bebidas, ha redobrar esforzos e pór a punto as súas canles de venda en liña. Moitos deles triplicaron as súas vendas e non foi sinxelo atender todas as demandas. Para coñecer esas experiencias de primeira man, a empresa ourensá Redegal incentivou un debate virtual con tres nomees propios que viviron de primeira man esa forte demanda en postos de responsabilidade en empresas punteiras de España e Latinoamérica. O debate lanzado pola axencia de mercadotecnia dixital afincada en Ourense, en colaboración con Ipmark, contou con JJ Delgado, Chief Dixital Officer, de Estrella Galicia, Eder Dávador, director de comercio dixital da cadea mexicana de supermercados Casa Lei que conta con 22.000 empregados, e Diego Sebastián de Erice, director deste departamento de vendas do grupo DIA.

O debate contou con Javier da Viúva, director de Estratexia e Comunicación de Redegal, como mestre de cerimonias: «Esta crise precipitou todo un cambio na forma na que o sector de alimentación e bebidos conectou cos seus clientes. Estes perderon o medo a este novo ecosistema comercial».

Unha das principais interrogantes á que queren responder iniciativas como a lanzada por Redegal está en saber se o incremento da venda en liña dun 40 % rexistrada o pasado mes de abril será sostible no futuro, aínda que sexa nunha menor medida. Desde Redegal, en todo caso, Javier da Viúva, ten moi claro que iso non se logra da noite para a mañá: «Transformar dixitalmente un negocio significa crear de novo o noso negocio cunha visión dixital».

JJ Delgado, CDO de Estrella Galicia, chegou á compaña galega despois de pasar por marcas como Vodafone, Siemens ou Amazon. «Esta situación foi un acelerador para a transformación dixital cara a un modelo real de negocio en liña», explicou durante a súa intervención.

Pola súa banda, Diego Sebastián de Erice leva máis de oito anos á fronte do departamento de comercio electrónico do grupo DIA, que foi posto durante estas semanas de confinamento como exemplo pola súa adaptación ás novas necesidades dos seus clientes. «Conseguimos normalizar as vendas e baixaron as colas, tanto físicas como no comercio electrónico. Agora xa hai posibilidade de comprar no mesmo día», sinalou.

Durante a crise, Redegal organizou outro debate virtual. Nese caso centrouse na mercadotecnia dixital desde a óptica de empresas que desenvolvían servizos esenciais. Contou coa participación de directivos de Opticalia, Clínica Dorsia e a mexicana Laboratorio Médico do Chopo.