A ponte de Sar estará pechado do 9 ao 14 de xuño para repor o empedrado

La Voz SANTIAGO

SANTIAGO

XOAN A. SOLER

A obra, orzada en preto de doce mil euros. obrigará a reordenar o tráfico e varias rutas escolares e de transporte público

29 may 2025 . Actualizado á 05:00 h.

Aponte sobre o río Sar, construído na Idade Media e que no ano 1845 sufriu unha importante transformación debido aos danos por unha crecida do río, permanecerá pechado desde as oito da mañá do próximo 9 de xuño ata as tres da tarde do día 14 do mesmo mes para a reposición do empedrado roto.

A intervención, orzada en 11.930 euros, implicará a substitución de todas as pedras rotas do viaduto, o que non implica, segundo avanzou onte Xesús Domínguez (BNG), edil de Vías e Obras, que este histórico viaduto non se beneficie dunha intervención máis ambiciosa, algo para o que o Concello está a redactar un informe que deberá enviar á Dirección Xeral de Patrimonio, cuxo ditame é vinculante.

O peche desta ponte obrigará a unha reorganización de tráfico, tarefa da que se encargou Xan Duro (CA), concelleiro de Mobilidade, en coordinación coa Policía Local, que xa trasladou aos servizos de transporte urbano e escolar que as rutas alternativas discorrerán polas rúas Picaños, A Estrada, Restollal, Diego Bernal e o barrio dAs Fontiñas. A elección desta semana, segundo explicou Domínguez, tomouse tendo en conta as previsións da firma encargada do proxecto para dispor da pedra e tamén pola necesaria coordinación do tráfico.

Ademais desta anunciada intervención, o edil de Vías e Obras avanzou que os traballos para materializar o plan de accesibilidade de Santiago avanzan ao ritmo previsto, polo que as seguintes intervencións corresponderán, a partir do próximo martes, á rúa dous Irmandiños.

Tras esta obra continuarán pola rúa Betanzos; rúa dous Xardíns; Costa do Veedor e as rúas Varsovia, Berlín, Dublín, Outeiro de Sar e Ou Hórreo. «En cada un destes emprazamentos estudouse o cumprimento da normativa en materia de accesibilidade reformulando as propostas que tenden a cortar eses itinerarios peonís, reducir os desniveis e dispoñer a sinalética oportuna», detallou o edil.