Patrocinado por:

Onda de erros en Wallapop: a «app» de compra-venda acumula problemas durante horas

P. V. LA VOZ

OCIO@

Os usuarios da plataforma experimenta fallos en todos os seus servizos, desde o inicio de sesión aos pagos, a xeración de códigos de envío ou a recepción de mensaxes

11 mar 2025 . Actualizado á 13:39 h.

Wallapop, a app de compravenda líder no mercado de segunda man de España, estivo experimentando durante horas multitude de problemas sen que, polo momento, a empresa dese ningunha explicación do que está a ocorrer. O maior volume de incidencias, segundo pódese comprobar na web Downdetector, deuse ao longo da xornada do luns, cos maiores picos entre as 13 e as 18 horas, aínda que os erros seguiron ao longo da noite e volvéronse a repetir na mañá do martes.

A inestabilidade no servizo afectou a miles de usuarios en moi diversas funcións da app. Os problemas técnicos van desde as dificultades ou imposibilidade para iniciar sesión; os bloqueos nas opcións de certos produtos; a tardanza na recepción e envío de mensaxes, que impide unha comunicación fluída entre compradores e vendedores; os erros á hora de efectuar os pagos ou a conxelación do servizo á hora de xerar códigos de envío, que deixou a moitos vendedores sen a posibilidade de executar o depósito dos produtos nas oficinas de Correos ou doutras  empresas de mensaxería asociadas con Wallapop.

Tras os primeiros fallos na tarde do luns, o servizo pareceu recuperar o seu correcto funcionamento durante unhas horas, pero foi algo efémero. Os problemas técnicos rexurdiron pouco despois e nin reiniciar a aplicación nin volver instalala permitiron  solucionar os múltiples problemas que impediron a formalización das vendas dos produtos ofertados.

A onda de problemas e a certificación deles por parte dos usuarios en redes sociais contrasta co  silencio da propia compaña, que non emitiu ningún comunicado nin deu ningunha explicación a través das súas redes sociais oficiais, aumentando a frustración dos compradores e vendedores.

De momento, descoñécese a orixe do problema e tampouco hai habido información algunha sobre se os equipos de Wallapop para a detección e solución de problemas están ao tanto e traballando para solucionalo. A empresa non dispón de correo electrónico oficial e dentro do centro de axuda só conta cunha serie de preguntas frecuentes e un chatbot de IA.