Triunfa pechando ás cinco da tarde cunha tenda de moda en Sanxenxo: «A miña vida deu un paso adiante»

Nieves D. Amil
neves d. amil PONTEVEDRA / LA VOZ

SANXENXO

Rebeca y Regina, de La Gatita Presumida, en Sanxenxo
Rebeca e Regina, dA Gatita Fachendosa, en Sanxenxo Ramón Leiro

Regina Meis deixou o paseo de Silgar polos horarios abusivos e optou pola conciliación para gozar da súa familia

29 may 2024 . Actualizado á 19:21 h.

Regina Meis ten unha desas tendas de moda de Sanxenxo que invitan a entrar. Está coidada e nesta primavera que empeza a desperezarse nas Rías Baixas, ela e Rebeca, a súa empregada e amiga, ordenan e colocan as pezas coloridas que deixan atrás o inverno. É pouco máis da unha da tarde e nA  Gatita Fachendosa non teñen pensado pechar para ir comer a casa. Fan xornada continuada ata as cinco da tarde. A esa hora pechan a porta do negocio para gozar da vida. «Facemos as mesmas horas que todas as tendas, pero seguidas», explica Regina. Ela é a artífice dun cambio que sorprende na capital turística das Rías Baixas, onde o comercio de moda prolonga os horarios ata entrada a madrugada durante os meses de verán e noutras etapas de tempada alta. Por iso, dar ese paso ten aínda máis mérito. Leva dúas décadas no mundo da moda. Empezou en Portonovo cunha socia e máis tarde abriu outra tenda en Sanxenxo. Cando se separaron, cada unha quedou cun comercio e Regina seguiu a cargo do de Sanxenxo. Entón, só pechaba tres día ao ano. «Non abriamos o 25 de decembro, 1 de xaneiro nin tampouco o 6 de xaneiro, aínda que ese día iamos quitar as rebaixas e preparar a tenda», apunta Meis Alarcón.

Tiña a tenda en Silgar, o corazón da vila turística. Non había descanso. Traballaba todos os días. Lembra como os domingos tiña que irse á tenda, mentres a súa familia seguía na praia. «Gañaba diñeiro, era unha tolemia pensar en pechar a tenda», reflexiona Regina sobre esa época frenética. Pero como en moitas ocasións, os puntos de inflexión márcaos quen te rodea. E no seu caso, os problemas de saúde na familia, que aínda lle emocionan á falar, fíxolle pensar que a vida era moito máis que facer caixa e chegar a casa cando os seus fillos dormen. Así que se plantou. «Fixen cálculos, falei co meu marido e funme de Silgar á rúa Progreso. A idea era só ter un comercio en liña, pero a xente seguía chamando á porta», lembra cun sorriso. Esta emprendedora de Portonovo cambiou de localización e de horario. Abriría de 10 a 17 horas de luns a venres e de 10 a 14 horas os sábados.

Nesa rúa comercial que cruza o Sanxenxo menos turístico, Regina viu que o seu sistema funcionaba. Atendía a algunhas clientas, foi pondo máis bonita a tenda, acondicionou un probador e o que só era venda por internet converteuse nun mix no que tamén había venda directa. Así estivo uns seis anos ata que hai pouco máis dun, o contrato de alugueiro quería incluír uns cambios que a ela non lle interesaban e trasladouse un pouco máis abaixo. Abriu A Gatita Presumida na rúa Cesteiros, preto do Concello de Sanxenxo e da populosa rúa Madrid. Cambiou a dirección, pero non o horario. «O meu negocio deu un paso atrás, pero a miña vida deu un paso adiante. Quero seguir así, non necesito máis», recoñece Regina, que se hai algo que agradece é poder estar cos seus fillos polas tardes.

Agora pensa neses anos nos que traballaba de sol a sol e facturaba moito. Bótase as mans á cabeza. «Paréceme unha tolemia», reflexiona. E recoñece que «agora me quedo na praia ata a noite. Son a última en irme». Non poder gozar cos seus dos días de descanso é algo que non volverá pasar. Os horarios interminables detrás do mostrador xa non son para Regina nin para Rebeca, a empregada na que confía desde hai anos para sacar a tenda adiante. Coñécense desde o instituto e apostou por ela para facer equipo. Aínda que esta tenda de moda ten un horario máis europeo que español, o seu responsable asegura que detrás hai moitas máis horas de traballo para que a venda en liña, que xa comezou cando estaba en Silgar, siga adiante. «Pero fágoo ao meu ritmo, eu marco ese tempo», conclúe esta empresaria orgullosa de cada un dos pasos que lle levaron a ser feliz traballando. E a non perder clientes.