Flúor converte a Pontevedra na capital da mercadotecnia e a publicidade

PONTEVEDRA CIUDAD

O alcalde resalta que este congreso contribúe a situar «á Boa Vila no mapa»
16 may 2025 . Actualizado á 09:37 h.A sétima edición do congreso Flúor arrincou este xoves convertendo a Pontevedra no epicentro nacional en mercadotecnia, publicidade e comunicación. Así, polo auditorio de Afundación gozouse das intervencións de Laureano Turienzo, un dos maiores expertos en retail a nivel mundial, Sonia Paz, experta en tecnoloxía, mercadotecnia e intelixencia artificial, Xisela López, directora creativa executiva en Sra Rushmore ou María Canle, directora de Comunicación Global e Sustentabilidade no Polbo e Nanos, entre outros profesionais. Pola súa banda, este venres o xornalista pontevedrés Manuel Jabois entrevistará a Marian Mouriño, presidenta do Real Club Celta de Vigo, mentres que Jorge Sandua, creativo e fundador de PutosModernos, porá o broche.
Non é de estrañar que Miguel Anxo Fernández Lores considere que este encontro, que «naceu con visión, pero tamén con convicción», sexa, hoxe en día, «un referente indiscutible no seu campo, xa non só en Galicia, senón en todo o Estado». O alcalde Pontevedra incidiu en que, «desde o minuto cero, o concello de Pontevedra apostou por acoller este congreso. Fixémolo porque cremos na innovación, na creatividade e na capacidade de transformar sectores tan fundamentais como o da comunicación e o márketing».

Fernández Lores remarcou a idea de que Pontevedra «é un referente internacional cando falamos de urbanismo, de cultura ou de sustentabilidade», polo que citas como Flúor «abren as portas a seguir nesta senda de referencialidade, de situar á Boa Vila no mapa, definindo o presente para adiantarse ao futuro».
Mentres Alberto Garnil, director do congreso e do Clúster dá Comunicación de Galicia, invitou os asistentes que abarrotaban o auditorio de Afundación a gozar deste evento, Rafa Domínguez, vicepresidente da Deputación de Pontevedra, destacou a importancia de que a Boa Vila albergue este evento: «Axuda a facer marca, axuda a facer de Pontevedra unha cidade mellor, unha cidade máis moderna, unha cidade competitiva».
Pola súa banda, Agustín Reguera, delegado territorial da Xunta de Galicia en Pontevedra, puxo o acento en que é «unha cita imprescindible para todos os profesionais da mercadotecnia, da comunicación e da creatividade, non só en Galicia, senón tamén no conxunto do Estado». Tras sete edicións, ten claro que «é o espello no que se reflicte a evolución dun sector que non deixa de crecer, de reinventarse e de inspirar», así como é «unha proba de que Galicia ten moito que dicir, moito que achegar e moito talento que mostrar».

Tras destacar que este congreso é «un dos primeiros de España en garantir a paridade nos seus contidos», Reguera remarcou que é algo que vai máis aló dun xesto simbólico, «é unha decisión valente e necesaria que fala dun sector que aspira a ser moderno, xusto e representativo». Engadiu que «Galicia é unha potencia creativa dentro do Estado español (...), pero tamén é algo que debemos seguir potenciando».
A final de contas, tal e como apuntou Reguera, «estamos a falar dunha industria transversal con capacidade para influír en todos os sectores económicos que combina creatividade, tecnoloxía, análise de datos e visión estratéxica».