«O cómic de terror deixou de ser unha curiosidade marxinal a ocupar un lugar central»

Alfredo López Penide
L. Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

PLANETA CÓMIC

26 oct 2025 . Actualizado á 05:00 h.

O cómic de terror é unha das alternativas de lecer e cultura nunha xornada como a de Samaín, algo que se percibe nalgúns lanzamentos editoriais das últimas semanas. E é que esta temática pasou de ser un xénero de nicho, por chamalo dalgún xeito, a un dos máis populares. Así o recoñece Miriam Rodríguez, responsable de novela gráfica internacional de Planeta Cómic, quen ten claro que «o xénero deixou de ser unha curiosidade marxinal para ocupar un lugar central. A autores consagrados como Junji Ito, súmanse novas voces como Mak Siu-Fung. Doutra banda, no audiovisual vivimos un auxe do terror e un cambio de narrativa: o xénero, agora vai máis aló do susto, e explora a inquedanza, a identidade e o trauma, e novos formatos como serie ou podcasts, achegárono a un público receptivo, que busca experiencias similares no cómic».

PLANETA CÓMIC

A este respecto, Ignasi Estapé, responsable de manga, tamén, de Planeta Cómic, asume que «a complexidade temática sempre se ve afectada por modas. Hai tempadas onde algún xénero destaca máis que outros e arrastra lectores cara ao seu terreo. Con todo, o terror é un xénero que se fortaleceu moito en todos os ámbitos do lecer. As plataformas de streaming, o cine, os videoxogos ou o merchandising axudaron a cativar a un público máis xeneralista. E iso axudou moito á contorna do Publishing a recuperar grandes obras e autores clásicos, como a desenvolver novas propostas que atraian tanto ás novas xeracións como ao lector de nicho», remarca respecto diso.

PLANETA CÓMIC

Proba deste interese polos cómics de terror atópase no feito de que, entre as novidades de Planeta Cómic, atópanse As montañas da tolemia ou Cinzas a cinzas.