
El festival celebró anoche su gala de premios
14 sep 2025 . Actualizado a las 05:00 h.El Festival Internacional de Cina de Bueu, FICBueu, celebró este sábado su gala de premios, que coronó al filme The Eggregores Theory, de Andrea Gatopoulos, como el mejor cortometraje. El jurado que concedió este galardón y también seleccionó los mejores cortos gallego y español estuvo formado por la productora y gestora cultural Beatriz Hernández, el cineasta y docente Eloy Domínguez Serén y el programador Massimo Ianetti. Estos concedieron una mención especial a Percebes, de Alexandra Ramires y Laura Gonçalves. En cuanto a los premios al mejor corto gallego y español, fueron para Abellón, de Fon Cortizo; y Campolivar, de Alicia Moncholi, respectivamente.
Por su parte el jurado de la sección «Descubertas», estuvo formado por la gestora cultural y programadora María Juárez, la compositora musical y diseñadora Elba Fernández y el cineasta, crítico y traductor Xavier Montoriol, que otorgaron los siguientes premios: mejor Corto para On Hold, de Delia Hess, «pola súa forma de condensar nunha imaxe poética unha situación cotiá de espera e mergullarnos con sinxeleza nun ritmo propio»; mejor cortometraje GZ00, Algo nuevo que contar, de Paula Pereira, «por facer da escoita unha ferramenta narrativa que potencia o relato e por xerar unha intimidade coa forma de filmar os seus personaxes»; mejor cortometraje de Escolas de Cinema Internacionais, Crow Man, de Yohan Mabdelnous «pola complexidade das emocións que reflicte nun curto espazo de tempo, encapsulando negación, rabia, tristeza e aceptación a través dun trato tenso e cunha forma delicada». Por último, el mejor cortometraje de Escolas de Cinema Galegas fue Praza do Punto, de Airea Portos Rey, «pola súa exquisita proposta estética e polo orixinal uso da montaxe que dan como resultado unha peza documental innovadora».
Hasta el próximo sábado
La actividad en el FICBueu continuará durante esta semana con proyecciones de lunes a viernes en los centros de enseñanza; el sábado 20 se celebrará la gala Escolas Galegas, se pondrá en escena el espectáculo A feira das ilusións, y se pondrá el punto y final con Curtas en familia.