A campaña turística da Deputación aterra en Fitur: «Quen vén, repite»

Alfredo López Penide
López Penide PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA

DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

Unha serie documental mostrará as innumerables posibilidades do interior

24 ene 2025 . Actualizado á 21:33 h.

Consciente de que «o río, o val ou o cocido son tan Rías Baixas como a ría, a illa ou a batea. Todo forma parte desta provincia extraordinaria e merece ser atendido en igual proporción», o presidente da Deputación de Pontevedra, Luis López, presentou este xoves en Fitur, a Feira Internacional de Turismo de Madrid, a campaña provincial de promoción turística Cando Volves?

Para este ano, e ante a atenta mirada de Alfonso Rueda, presidente da Xunta, López lembrou que o foco está posto na Pontevedra interior. «Esta campaña tamén fala da nosa hospitalidade, do carácter acolledor da nosa xente. Refírese a ese turismo recorrente de quen se sinte un veciño máis. Con todo, aínda queda moito da provincia por descubrir e queremos convidar á xente a facelo en diferentes ocasións ao longo de todo o ano», engadiu no transcurso dun acto conducido pola xornalista Noa García.

DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

A aposta por fomentar o interior é consecuencia dunha estratexia de descentralización e desestacionalización da oferta turística, tendo en conta que «a actividade no interior das Rías Baixas non pausa cando termina o verán. Chega a vendima, despois o magosto, o Nadal, o Entroido, logo florece a camelia, temos os nosos castelos, un enoturismo e un turismo deportivo espectaculares, e a nosa gastronomía acompaña eses cambios de estacións. Agora é época dun cocido en Lalín, pronto chegará a lamprea... Sempre hai boas razóns para volver», enumerou López.

Serie documental

A campaña promocional susténtase nun audiovisual realizado por Esmerarte, pero tamén nunha serie documental que se estreará nas canles de Turismo Rías Baixas co obxectivo de mostrar as infinitas posibilidades que ofrece o interior da provincia: desde escapadas para a observación de estrelas ata termalismo, sen esquecer actividades de turismo activo ou de aventura, avistamentos de aves ou toda clase de rutas de sendeirismo, entre outras moitas propostas.

E todo iso nunha provincia que acapara xa un terzo dos visitantes que recalan en Galicia e o destino favorito da España verde, que conforman País Vasco, Cantabria, Asturias e Galicia, á vez que se expande internacionalmente ao incrementarse un 25% o número de turistas procedentes do estranxeiro. Ante este cúmulo de datos, Luis López sacou peito para subliñar que «Rías Baixas é un destino consolidado, que este ano presentou uns datos inmellorables de liderado».

DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

Tras reiterar que «o abano de posibilidades é inagotable», o mandatario provincial aludiu ao icónico emblema desta campaña promocional: unha cunca. Elaborada pola artesá viguesa Olalla Lojo, a súa elección non foi casual, tendo en conta que, en palabras de López, «a cunca é tradición, transpórtanos ás Rías Baixas de onte, pero nun hoxe sustentable e coidado».

Conclúo a súa intervención cunha reflexión que é toda unha declaración de intencións: «Quen vén, repite, quen proba, quere quedar e quen viaxa, sinte a forza do noso interior. Así que só queda preguntar, cando volves?».