
As películas e as series trufadas con tropezones publicitarios parecían un asunto do pasado desde o día en que as plataformas de streaming prometeron un universo máxico á carta. Pero aquel paraíso foi só un soño pasaxeiro para moitos desde o día en que se debuxou un pasadizo estreito con só dúas saídas: ver anuncios ou pagar máis. As estatísticas en España sinalan que hoxe en día máis da metade dos usuarios dos principais servizos de entretemento doméstico xa se pasaron aos plans con anuncios, que permiten aforrar uns euros a cambio de dedicar uns minutos ao contido comercial. Para as compañas non é só un ingreso extras, senón unha garantía de que máis clientes poderán manterse fieis para cumprir puntualmente coa súa cota mensual.
Coa chegada dos reclamos publicitarios chegaron problemas como as interrupcións abruptas do contido nun servizo que non deixa de ser de pago. Outro son as subidas de volume cada vez que salta unha pausa para espabilar ao espectador e estimular o consumo. O estado de California, nos Estados Unidos, propúxose pór fin a iso cunha lei que busca garantir o benestar do espectador. Obrigará ás grandes marcas de streaming a igualar decibeis para que o paso da película aos anuncios non xere sobresaltos.