
Alfa Romeo presenta estes días unha nova serie denominada Intensa e baseada nos primeiros anos do século pasado, onde a deportividade era un claro aceno de identidade da marca italiana.
20 abr 2025 . Actualizado á 05:00 h.Ou na nova colezzione que chegará aos catro modelos que compoñen a actual gama de Alfa Romeo: Giulia, Stelvio, Tonale e Júnior. Por certo que a chegada deste último logrou máis de 30.000 unidades vendidas, situando así a marca na senda do crecemento, sobre todo entre clientes particulares. Ángel Sánchez, o novo director do Clúster Premium do Grupo Stellantis, foi o encargado de presentar estes novos acabados, onde se combinan elementos dourados con tapicerías marróns e remates en negro brillo.
No Giulia destacan as pinzas de freo en negro coa firma en dourado a xogo co bordo exterior das lamias, mentres no Stelvio os detalles da carrocería serán rematados en negro brillante. Con respecto ao Tonale, os seus asentos están realizados en tecido Alcántara, mentres no Júnior os toques dourados déixanse ver no exterior da carrocería e os tecidos máis suaves atópanse rodeando a consola central. Esta serie permitirá aos seus clientes elixir entre tres cores de carrocería, verde, negro e vermello.
Se falamos de motores, o Júnior presume de tres posibilidades entre 145 e 156 cabalos, da versión cento por cento eléctrica, cunha autonomía de 410 quilómetros. O Tonale ofrece un motor híbrido enchufable con tracción Q4 e 280 cabalos; outro híbrido de 160 cabalos con caixa de cambios de 7 velocidades, e un turbodiésel de 130 cabalos.
O Giulia e o Stelvio só ofrecen motores térmicos, dous diésel de 160 e 210 cabalos e un gasolina de 280 CV. Estes dous modelos xa están pendentes da súa renovación, que terá lugar nos primeiros meses do próximo ano.
Os prezos deste acabado serán 35.500 euros para o Júnior, 60.100 para o Giulia, 51.750 para o Tonale e 67.250 euros para o Stelvio.
Alfa Romeo recorre ao seu dourado pasado con este acabado