
MINI está inmersa este ano nunha profunda renovación da súa gama, xa, que tras os novos Countryman e Cooper, agora presentou un terceiro modelo, o MINI Aceman.
19 may 2024 . Actualizado á 05:00 h.Co crecemento do novo MINI Countryman, que xa non é tan MINI e achégase aos catro metros e medio de longo, había un tamaño de carrocería que quedaba orfo na marca británica do grupo BMW, o dos coches de catro metros. É aí onde se vai a posicionar este novo modelo, o MINI Aceman, un crossover totalmente eléctrico que chegará ao mercado a finais deste ano.
Este coche segue o camiño cara á electrificación total da marca e polo momento non se anunciaron versións de combustión. Haberá dúas variantes eléctricas, empezando polo Aceman E de 184 CV, con batería de 43 kWh, que anuncia 310 quilómetros de autonomía. Por amais estará o Aceman SE con 218 CV de potencia, batería máis grande de 54 kWh e uns potenciais 406 quilómetros de rango de uso cunha soa carga.
En materia de deseño segue o estilo doutros modelos da marca, cunhas formas compactas e rotundas, inequivocamente MINI, véxalo por onde o vexas. A súa pequena carrocería está cargada de detalles de calidade e en cada un dos catro niveles de acabado (Essential, Classic, Favoured e JCW) terá diferentes especificacións. Entre os seus elementos visuais destacan as ópticas led traseiras con varias configuracións que poden incluso mostrar a Union Jack, a bandeira británica.
O interior, con capacidade para catro pasaxeiros e un maleteiro de 300 litros de cubicaxe, segue tamén a linguaxe de deseño estreado nos seus irmáns de gama, destacando o uso de materiais moi innovadores e a presenza da pantalla OLED circular en posición central.
Aínda se descoñece o prezo que terá este novo MINI Aceman no mercado español, pero debería situarse nun rango que lle permitise ser alternativa a coches como o Alfa Romeo Junior.