Peugeot E-308: un coche eléctrico con moita lóxica

Por Juan Ares

MOTOR ON

-

Un envoltorio de berlina compacta, lixeira e aerodinámica é o máis adecuado para un motor eléctrico e Peugeot reivindícao con leste E-308, cunha autonomía ao redor dos 400 quilómetros, que ten versión SW familiar e prezos desde 30.950 euros.

18 feb 2024 . Actualizado ás 05:00 h.

E l 308 ten unha variedade mecánica encomiable, con versións de gasolina, diésel e híbridas, unha delas enchufable, ás que agora se engade esta eléctrica.

Este compacto electrificado dispón de dúas carrocerías, a de cinco portas e a SW con algo máis de lonxitude (4,63 metros) e un maleteiro de 608 litros.

A súa aerodinámica e a súa lixeireza vénlle como anel ao dedo a unha motorización eléctrica de 115 kw, equivalentes a 156 cabalos, coa que se pode achegar aos 400 quilómetros de autonomía, unha distancia que cobre a maior parte dos desprazamentos que un cliente convencional fai durante todo o ano. A súa batería é de Ion Litio de 400 voltios con 54 kWh de capacidade, mentres o consumo eléctrico mixto é de 14,9 kWh / 100 quilómetros, aínda que na nosa proba, con ritmos altos incluíndo autovía, acadamos os 19 kWh. O 309 eléctrico ten tres modos de condución seleccionables, normal, ECO e Sport e boa capacidade regenerativa en descensos e freadas. A carga en toma doméstica pódese prolongar ata 15 horas, mentres nunha estación de 7,4 kw, que pode considerarse a normal, realízase en 4,40 horas. A opción superrápida, de 100 kw, non tan habitual, reduce este tempo de recarga a 25 minutos.

En canto a prestacións, acada os 170 km/h de velocidade máxima e acelera de 0 a 100 kms/h. en 9,8 segundos. Pero o mellor é que se comporta case como a versión de gasolina, con brillantez de reaccións, ao que contribúe o peso das baterías no chan que o fai máis estable en curvas sen acusar subviraje.

Ademais o i-Cockpit tradicional dos Peugeot é un valor tamén neste coche, que á súa posición de condución moi baixa, engade ese volante pequeno que se fai aditivo aos poucos quilómetros. Ademais agora o sistema de entretemento conta cunha pantalla central táctil de dez polgadas, con teclas directas de acceso rápido ás principais funcións. No caso da versión eléctrica dispón de pantallas específicas que proporcionan datos de como traballa a rexeneración ou os consumos. Por suposto o taboleiro de mandos tras o volante é totalmente dixital e personalizable. O prezo de 30.950 euros está vixente este mes en acabado Allure, cunha promoción, financiamento e Plan Moves incluído, unha opción moi razoable.

Ten tres modos de condución, máis un cuarto chamado «brake» co que aproveita a enerxía xerada nas freadas