Volve o mítico Lamborghini Countach

FIRMAS

LAMBORGHINI

O fabricante italiano presenta unha nova versión do «pai dos superdeportivos modernos», con tecnoloxía microhíbrida, 814 cabalos e capaz de acelerar de 0 a 200 kms/h en 8,6 segundos. O deseño homenaxea ao orixinal carrozado por Bertone.

17 ago 2021 . Actualizado ás 14:31 h.

En 1974 Lamborghini empezou a producir un vehículo que se adiantou varias décadas ao futuro. Deseñado por Marcello Gandini, do reputado carrocero Bertone, o Countach asombrou ao mundo cun aspecto nunca visto nun automóbil deportivo. O seu perfil de cuña, a bajísima altura, unhas enormes tomas de refrixeración posteriores e as portas batientes cara arriba convertérono de inmediato nun de os coches máis impactantes e protagonista dos pósteres nos cuartos dos adolescentes dos anos 70 e 80, xunto a outros mitos como o Ferrari Testarossa, o Porsche 959 ou o Ferrari F40. Tamén era un dos máis rápidos, grazas a un motor V12 de 5.000 centímetros cúbicos e que rozaba os 400 cabalos, unha potencia non moi habitual naquela época.

O primeiro prototipo foi presentado no Salón de Automóbil de Xenebra en 1971, e agora, medio século despois, o fabricante italiano acaba de anunciar unha nova versión que rende homenaxe ao «pai dos superdeportivos modernos». O Countach LPI 800-4 conservas o V12 montado en posición Longitudinale Posteriore (LP) e combínao coa tecnoloxía microhíbrida para lograr unhas cifras extraordinarias: 814 cabalos (que proceden do seu propulsor atmosférico de 780 CV e  do seu motor eléctrico de 34 CV), transmitidos a un sistema de tracción permanente ás catro rodas, capaces de acelerar de 0 a 100 kms/h en só 2,8 segundos, de 0 a 200 kms/h en 8,6 segundos e acadar unha velocidade máxima de 355 kms/h.

«É un coche visionario, como o foi o seu precursor -afirma Stephan Winkelmann, presidente e CEO de Automobili Lamborghini-. Representa a nosa filosofía de reinventar os límites, lograr o inesperado e extraordinario e, o máis importante, ser material para os soños». A denominación Countach, unha expresión de sorpresa e asombro no dialecto piamontés e que se pronuncia Coon-tach, é un dos poucos nomes entre os modelos da marca que non está relacionado coa tauromaquia.

A imaxe final do novo modelo é pura e despexada, con chiscadelas á primeira versión de produción, os Countach LP 500 e LP 400. Inspírase na edición Quattrovalvole, coas potentes liñas no capó dianteiro, a grella rectangular longa e baixa e os faros, así como nos pasos de roda de forma hexagonal. A marcada inclinación do habitáculo adopta liñas rectas que lembran ao coche orixinal, xunto á musculosa e limpa liña dianteira e traseira. Non hai un alerón traseiro fixo que desentone na pureza das súas liñas e as tomas de aire intégranse nos musculosos ombros do coche. As aerodinámicas tomas de aire de tipo NACA ábrense paso no lateral e nas portas do Countach LPI 800-4.

A parte traseira do Countach é tamén recoñecible pola súa forma de cuña investida e loce catro tubos de escape conectados dentro dun difusor de fibra de carbono. O acceso para o condutor e o pasaxeiro realízase, por suposto, a través das famosas portas de tesoira, introducidas por primeira vez no Countach e que se converteron nunha firma dos V12 de Lamborghini.

O Countach LPI 800-4 ten un peso en baleiro de 1.595 quilos, polo que a súa relación peso/potencia é de 1,95 kg/CV. Os elementos de fibra de carbono visibles do exterior pódense apreciar no splitter dianteiro, ao redor do parabrisas e os espellos retrovisores, as tomas de aire do capó motor e as taloneras, tendo tamén presencia en detalles específicos do interior. Os airvents móbiles, fabricados con tecnoloxía de impresión 3D de última xeración, e un teito fotocromático -que cambia de opaco a transparente con sólo pulsar un botón- completan un deseño que nos lembra que estamos xa encarando a recta final do primeiro cuarto do século XXI.

Presentado en The Quail, nos Estados Unidos, e pintado na exclusiva cor Bianco Siderale, o interior está acabado en coiro vermello e negro. As lamias (de 20 polgadas diante e 21 detrás) foron deseñadas seguindo o patrón de teléfono dos anos 80, equipadas con discos de freo cerámicos de carbono e calzadas con pneumáticos Pirelli P Zero Corsa.

As primeiras unidades do Countach LPI 800-4 entregaranse a partir do primeiro trimestre de 2022 aos afortunados propietarios de todo o mundo que poidan acceder a esta edición limitada de 112 unidades. O Countach orixinal deixou de fabricarse en 1990; trinta anos despois, está de volta.