Rob Cassedy, conselleiro delegado de Wallapop: Experto en segundas vidas
MERCADOS

A plataforma de compravenda de obxectos de segunda man está no ollo dos surcoreanos Naver, que puxeron 600 millóns de euros para facerse coas rendas da empresa
27 jul 2025 . Actualizado á 05:00 h.Unha cafeteira. Ese foi o primeiro artigo que se vendeu a través de Wallapop, a aplicación na que un pode comprar e vender case todo e que agora queren comprar os surcoreanos de Naver por 600 millóns de euros. Non son uns descoñecidos. Ese xigante asiático da internet, propietario do motor de procura máis popular do seu país, ten desde hai xa tempo o 22% do capital da plataforma especializada na compravenda de produtos de segunda man. Pero agora quéreo todo.
Creada no 2013 por dous amigos de Barcelona —Agustín Gómez, enxeñeiro de telecomunicacións; e David Muñoz, matemático; aos que pouco despois uniríase Gerard Olivé,— cansados de traballar para outros e desexosos de dar un xiro á súa vida laboral, Wallapop estivo preto de converterse no primeiro unicornio español (empresas emerxentes cuxa valoración de mercado acada a mítica cifra de mil millóns de euros), aínda que agora o prezo que ofrece Naver estea moi lonxe desa cifra.
Bautizada ao principio como Fleapster, e xurdida da idea de darlle unha volta ao negocio dos anuncios clasificados e levar o típico mercado de toda a vida ao móbil, as rendas da plataforma leva desde outubro do 2018 Rob Cassedy (Massachusetts, 1976).
O primeiro que el vendeu en Wallapop foi un berce. Quería facelo por cen euros, pero acabou rebaixando o prezo. Foi nada máis desembarcar na compaña. Despois virían moitos máis produtos. Ademais de todos os artigos —como ese primeiro berce— que o matrimonio ía refugando a medida que os seus dous fillos crecían, comprou vinilos. Moitos vinilos. É Cassedy un apaixonado deles. Posúe centos.
E moitas máis cousas. Porque asegura o directivo que procura que máis da metade do que compra a familia sexa de segunda man. Así que no seu caso non rexe iso de na casa do ferreiro...
Fillo dun militar da Mariña estadounidense, os primeiros anos da súa vida pasounos entre Port Orchard e Washington DC. E viaxando ao longo e ancho do país, de campamento en campamento. É un apaixonado da natureza. E do soccer, que, por se non o saben —como era o meu caso ata documentarme para escribir estas liñas—, é como lle chaman os americanos ao noso fútbol. Afeccionouse a el de neno. Preferíao o béisbol ou ao fútbol americano. E gozou de xeito abondo no Mundial do 2010 co xogo do equipo do seu país —EE.UU. plantouse na segunda fase—, en compaña dalgúns amigos que viaxaron con el ata alí. Claro, que nada comparable co que gozamos os españois.
Cunha dobre titulación debaixo do brazo —Enxeñería Industrial e Económicas pola Northwestern University e cun MBA pola Kellog School of Management— Cassedy comezou a súa carreira no mundo da consultoría. Traballando primeiro para Mars & Company e, despois, en The Boston Group.
Desde aí deu o salto a Ebay. Alí estivo durante dez anos. Na sede de Silicon Valley, en Londres e en Berlín, onde se atopaba cando o fichou Wallapop. O de Naver non debe inquietarlle moito, acostumado como está aos cambios de mans. Vive deles.