Telepizza Monforte volve ofrecer o seu servizo de recollida en local

La Voz

LEMOS

frontal

29 may 2020 . Actualizado ás 11:27 h.

A hostalería local vai reabrindo aos poucos en Monforte, a medida que o Goberno vai relaxando as restricións da alerta sanitaria. Telepizza é un dos poucos negocios da zona que durante o período de estado de alarma mantivo o seu servizo de delivery, a través dun novo protocolo de entrega que garante a seguridade dos seus empregados e clientes desde a preparación do pedido en cociña ata a súa entrega no domicilio.

pizza

Desde o pasado 4 de maio, tras a aprobación do Goberno central de permitir a recollida de pedidos no propio establecemento, Telepizza Monforte, situado no Paseo de Compaña número 14, volve ofrecer o servizo de recollida en local en horario habitual, tamén cun novo protocolo que asegura a entrega en tenda sen risco de contaxio. Trátase dunha readaptación de todos os locais do grupo, coa incorporación de biombos protectores de dous metros de altura nas súas barras de recollidas de pedidos, indicadores de distancia de mínimo dous metros con outras persoas, provisión a clientes de xeles desinfectantes e pagamento contactless, entre outros.

mostrador

Para iso, os clientes deben realizar o seu pedido con antelación á recollida a través das canles online ou do teléfono 982 47 08 45.

O feito de permanecer activos desde o inicio da crise sanitaria, permitiu a Telepizza pór todos os seus recursos e capiaridad a disposición das autoridades e dos colectivo máis vulnerables. Ata a data a compaña doou máis 19.000 Telepizzas en toda España e puxo en marcha máis de 20 iniciativas sociais a nivel local, entregando materiais de protección en zonas illadas, libros de texto para nenos en risco de exclusión e mesmo menús diarios de compañas de catering a familias vulnerables que por loxística non podían entregalos nos domicilios.

interior

O equipo de Telepizza Monforte asegura que decidiron manter a actividade e o servizo a domicilio a pesar de que a situación era complicada e as súas vendas poderíanse ver repercutidas, para así poder manter o compromiso co emprego, cos seus clientes e con aqueles colectivos vulnerables que foron afectados pola crise.