O 73% dos seguidores do Celta coinciden en gustos gastronómicos con Iago Aspas

La Voz VIGO

BANCADA DE RÍO

M. MORALEJO

Deliveroo elabora un estudo entre as grandes estrelas de Primeira e Segunda e as súas cidades

09 oct 2019 . Actualizado ás 15:55 h.

O 73% dos seguidores do Celta teñen os mesmos gustos que a estrela do seu equipo, Iago Aspas, no que a gastronomía se refire. Leste, e outros datos, despréndense tras contrastar os gustos dos futbolistas e os internos da app da empresa de comida de calidade a domicilio e partner de LaLiga Deliveroo.

Os datos internos foron comparados entre os seguidores do RC Celta de Vigo, Real Oviedo, Real Zaragoza, Real Sporting de Xixón, Málaga CF, Xetafe CF e CD Tenerife e as estrelas de cada un deles: Iago Aspas, Alfonso Ferreiro, Alberto Zapater, Carlos Carmona, Adrián González, Jorge Molina e Luis Milla.

Mesmas cores futbolísticas e coincidencia gastronómica

Entre os datos máis relevantes do estudo, cabe destacar que ata 5 destas parellas coinciden en gustos gastronómicos. Con todo, o que máis destaca é o caso de Iago Aspas e os vigueses, que coinciden no 73% das súas respostas. Por exemplo, a comida favorita de ambos é a tradicional española, onde destaca a comida galega e o marisco. Iago, ademais, destaca que o seu prato favorito son os camaróns e o máis pedido polos vigueses a domicilio é o marisco.

Con todo, mentres que os seguidores do Celta non dubidan en pedir hamburguesas para celebrar a vitoria do seu equipo, Aspas recorre á pizza para festexar o día que máis goles conseguiu marcar na portería contraria. Si é certo que antes dos partidos non pódelle faltar os camaróns porque considera que lle dan sorte, aínda que recoñece que non os come sempre que lle gustaría.

Na neveira si hai cuórum

No que si coinciden os amantes do fútbol vigués e a súa estrela é na neveira, pois a maioría dos enquisados afirmou que os iogures son uns dos alimentos que nunca pode faltar na súa cociña. «Encántame este estudo porque adoro comer e a gastronomía da miña terra e saber que son tan igual en gustos aos afeccionados do Celta fíxome especial ilusión», afirma Aspas.

Segundo comenta Juan Carlos Díaz, director comercial e mercadotecnia de LaLiga: «Estamos convencidos de que a comida e o fútbol van da man e que mellor forma de demostralo que contando aos afeccionados cales son os gustos gastronómicos dos xogadores e os clubs de Primeira e Segunda».

«Fíxonos especial ilusión levar a cabo este estudo porque este ano somos patrocinadores e encántanos coñecer de primeira man todo aquilo no que participamos. Isto, ademais, axudaranos a coñecer mellor ás estrelas de LaLiga», explica Branca Rodríguez, directora de comunicación B2C de Deliveroo.