O dineral que terán que pagar Fernando Alonso e Carlos Sainz por competir en 2024

La Voz

MOTOR

Fernando Alonso y Carlos Sainz.Fernando Alonso y Carlos Sainz en rueda de prensa
Fernando Alonso e Carlos Sainz en rolda de prensa EFE

Desde a súa etapa en Ferrari, onde actualmente corre Carlos Sainz, a Fernando Alonso non lle custaba tanto inscribirse no Mundial de Fórmula 1 como lle custará en 2024

07 dic 2023 . Actualizado á 10:00 h.

A grella da Fórmula 1 en 2024 será moi parecida, por non dicir a mesma, que en 2023. Así pois, a maioría dos pilotos terán que renovar o seu Superlicencia, algo do que a Federación Internacional de Automobilismo (FIA) secará tallada. No caso de Fernando Alonso, desde a súa etapa en Ferrari, onde actualmente corre Carlos Sainz, non lle custaba tanto inscribirse ao Mundial como lle custará o curso que vén. Con todo, o que pagará unha cifra sen precedentes é Max Verstappen.

E é que os pilotos teñen que pagar unha cantidade fixa á FIA polo trámite de renovar o seu Superlicencia de 10.400 euros, á que hai que sumar un variable de 2.100 euros por cada punto cultivado en 2023. Así pois, Max Verstappen, que conseguiu algo que ningún outro piloto fixera, gañar 19 carreiras nunha tempada que tivo 22 Grandes Premios, terá que pagar 1.217.900 euros se quere seguir competindo en 2024.

Max Verstappen dobrou en puntos ao seu compañeiro de equipo en Red Bull, a Sergio Pérez. É por iso polo que o mexicano, a pesar de ser subcampión, terá que pagar 608.900 euros. Pola súa banda, Lewis Hamilton, que foi terceiro na clasificación, terá que abonar 501.800 euros se quere seguir competindo en Fórmula 1 en 2024.

O que seguirá facéndoo aos seus 42 anos é Fernando Alonso, que en 2023 viviu a súa mellor tempada desde a súa etapa en Ferrari. É por iso polo que ao piloto asturiano custaralle 443.000 euros o renovar o seu Superlicencia. Mesma cantidade é a que deberá abonar Charles Leclerc xa que empatou a puntos co ovetense.

Carlos Sainz terá que pagar menos que Fernando Alonso por correr en 2024

A un de ambos quedou Lando Norris, ao que correr en 2024 custaralle 440.900 euros. Pola súa banda, Carlos Sainz, que chegou como cuarto clasificado ao Gran Premio de Abu Dabi e que finalmente acabou sétimo, terá que pagar 430.400 euros por renovar o seu Superlicencia.

George Russell e Óscar Piastri deberán abonar 377.900 e 214.100 euros respectivamente. Pola súa banda, Lance Stroll terá que pagar 165.800 euros, unha cantidade que contrasta coa de Fernando Alonso igual que contrasta a cantidade de puntos cultivada para Aston Martin polo asturiano e a do canadense.

Pierre Gasly, que ocupou en 2023 o volante que deixou Fernando Alonso en Alpine, e Esteban Ocon, o seu excompañero, terán que pagar 140.600 e 132.200 euros respectivamente. Renovar os seus Superlicencias ao resto de pilotos custará menos de cen mil euros. O que menos terá que pagar por correr en 2024, aínda que é o único que en principio non está confirmado, é Logan Sargeant, que terá que abonar 12.500 euros ao sumar unicamente un punto en 2023.

Canto terán que pagar os pilotos por correr en 2024?

Max Verstappen - 1.217900.

Sergio Pérez - 608.900.

Lewis Hamilton - 501.800.

Fernando Alonso - 443.000.

Charles Leclerc - 443.000.

Lando Norris - 440.900.

Carlos Sainz - 430.400.

George Russell - 377.900

Óscar Piastri - 214.100.

Lance Stroll - 165.800.

Pierre Gasly - 140.600.

Esteban Ocon - 132.600.

Alexander Albon - 67.100.

Yuki Tsunoda - 46.100.

Valtteri Bottas - 31.400.

Nico Hulkenberg - 29.300.

Daniel Ricciardo - 23.000.

Guanyu Zhou - 23.000.

Kevin Magnussen - 16.700.

Logan Sargeant - 12.500.