Fernando Alonso fai saltar as alarmas sinalando o posible culpable da súa retirada

La Voz

MOTOR

Fernando Alonso.Fernando Alonso, piloto de Aston Martin, en rueda de prensa
Fernando Alonso, piloto de Aston Martin, en rolda de prensa Europa Press

Aos seus 42 anos Fernando Alonso, piloto de Aston Martin, recoñeceu que é algo que «esgota a súa batería»

04 dic 2023 . Actualizado á 13:18 h.

A Fernando Alonso queda corda para longo na Fórmula 1 e non se descarta que chegue ata o próximo cambio de normativa, que se producirá en 2026. Aínda que en Aston Martin están abertos a iso, o piloto asturiano fixo saltar as alarmas á falar do esixente calendario, cada vez cargado con máis carreiras, como posible culpable da súa retirada: «esgota a miña batería».

«Dixen incluso antes do 2018, que o día que deixe de competir non será porque non me sinta motivado para pilotar», comentou Fernando Alonso en RacingNews365.

«Se síntome tan baixo, creo que se notará e non estarei contento co meu rendemento, e entón serei o primeiro en levantar a man e dicir: "Vale, chegou o momento"», admitiu o piloto de 42 anos.

«Pero non creo que chegue ese momento en canto a sentirme así de baixo, porque teño unha confianza extrema en min mesmo co meu rendemento», dixo para tranquilizar aos seus fans.

Aínda así, o piloto de Aston Martin sinalou ao posible culpable da súa retirada. «Pode ser que sexa co calendario. Cun calendario esixente e cousas así, creo que un día vou sentir que é o momento».

«Hai outras cousas na vida, foi unha tempada moi esixente con 22 carreiras porque houbo dúas cancelacións e o ano que vén hai 24 carreiras», engadiu respecto diso Fernando Alonso.

«Teremos que ver como sente. Hei visto que Las Vegas forma parte dun triplete, con Catar e Abu Dabi... Descubrín que son tres carreiras xuntas e son este tipo de cousas as que esgotan a miña batería e non a condución», manifestou.

Ata que idade quere Aston Martin que corra Fernando Alonso?

En Aston Martin queren ser campións e, a día de hoxe, as súas esperanzas están postas en Fernando Alonso. É por iso polo que a Mike Krack, xefe do equipo británico, gustaríalle contar co bicampión para a próxima era normativa, data na que comezarán a traballar con Honda como motorista. «Creo que non hai ningunha razón para pensar que Fernando non debería estar connosco no 2026, non vexo motivos para crer que non estará aquí ese ano, en absoluto», declarou meses atrás en Motorsport Week.

Para a devandita tempada, na que Fernando Alonso terá 45 anos, Mike Krack subliñou: «Creo que unha das cousas máis importantes é que se miras as regulacións das unidades de potencia do 2026, o chasis vai derivar dela e xa hai habido grupos de traballo desde febreiro do ano pasado. Está claro que necesitas que estea totalmente integrado para pensar nun bo chasis para os teus intereses».

«Ser un equipo de fábrica permíteche ter opcións máis abertas e ademais, a información chega moito antes. Tes máis liberdade coa xestión de enerxía e a configuración coa que podes rodar e así ter obxectivos máis correctos. É unha gran vantaxe para este tipo de regulacións», agregou o xefe de Aston Martin xustificando o acordo con Honda.

Por aquel entón Fernando Alonso non se puña data de caducidade. Cuestionado polo seu futuro, o ovetense declarou nunha entrevista para The New York Times: «As cousas parecen ir mellor do que agardabamos este ano e quizais iso signifique estar tentado a estender o contrato no futuro». «Síntome fresco, síntome rápido, síntome motivado, por iso se son dous, tres, catro ou a cantidade de anos, non o sei aínda», admitiu.

Aberto a seguir en Aston Martin coa chegada de Honda, afirmou: «É certo que en 2026 haberá outro cambio de regulamento cos novos motores e esa é outra tentación». «Tamén existe a tentación de rematar, e facelo cun sorriso na cara. Non o sei, sinceramente», engadiu Fernando Alonso. «Para estar na Fórmula 1, renuncias á familia, a vida e as amizades, polo que ten que valer a pena. Especialmente ao final da miña carreira, quero volver loitar por algo importante», concluíu.