Ferrari reacciona ao enfado de Carlos Sainz explicando por que non deixou que adiantase a Leclerc

MOTOR

Leclerc y Carlos Sainz.Leclerc y Carlos Sainz, pilotos de Ferrari, durante el Gran Premio de Austria de Fórmula 1
Leclerc e Carlos Sainz, pilotos de Ferrari, durante o Gran Premio de Austria de Fórmula 1 Europa Press

O piloto español acabou o Gran Premio de Austria moi molesto co seu equipo por como beneficiaron ao  seu compañeiro prexudicándolle a el

03 jul 2023 . Actualizado á 17:10 h.

Carlos Sainz chegou a pegarse detrás de Leclerc durante o Gran Premio de Austria de Fórmula 1 e solicitou por radio a Ferrari que lle deixase adiantar ao seu compañeiro para poder ir a por Max Verstappen, un permiso que lle foi denegado. Aínda que Charles Leclerc acabou segundo en Spielberg tras o neerlandés, o piloto español quedou fóra do podio tras ser cuarto, polo que a estratexia da escuadra italiana podería xogar en contra do madrileño na carreira.

Obrigado a explicarse, Fred Vasseur, xefe do equipo Ferrari, subliñou en DAZN: «Creo que a estratexia foi a mellor que podía facer o equipo porque logramos o mellor resultado da tempada». «Acordamos ao principio da carreira facer isto, sobre todo para evitar que alguén chegase por detrás e axudarnos entre nós para seguir a Max e sumar o máximo número posible de puntos», xustificou o francés.

Cuestionado pola petición de Sainz, Fred Vasseur sinalou: «Por suposto cando vas detrás co DRS cres que es máis rápido, pero Carlos sabía a estratexia desde o principio, creo que quería pornos baixo presión. O seu ritmo non estaba lonxe do de Charles, pero temos que analizar se a estratexia era a correcta».

Ferrari admite que Carlos Sainz foi prexudicado

O xefe de Ferrari admitiu que Carlos Sainz saíra prexudicado, sobre todo, pola saída do virtual safety car, que lle obrigou a agardar a que Charles Leclerc cambiase as súas rodas para poder facelo el, perdendo uns segundos que ao cabo serían decisivos para que non se subise ao podio. «Supoño que si, que posiblemente Carlos tiña ritmo para subir ao podio, pero para a estratexia do equipo dábanos igual quen estivese diante, e ademais a saída do Virtual pillounos por 10 metros fóra da liña, non podemos controlar todo o que pasa, como a saída dun coche de seguridade, só en que cada un faga o mellor posible o seu traballo», recoñeceu Fred Vasseur.

«Seguimos desde Canadá na liña correcta por segunda carreira consecutiva, estamos na dirección adecuada e quero manter esta inercia do equipo, que vai cara arriba», concluíu o xefe do equipo Ferrari.

O malestar de Carlos Sainz con Ferrari

Molesto con Ferrari, Carlos Sainz declarou en DAZN tras o Gran Premio de Austria: «Obviamente, non estou moi contento co cuarto posto. Hoxe había ritmo para moito máis que cuarto. Todo o que pasou despois de xogar en equipo no primeiro stint, tras aguantar detrás de Charles como planearamos e que se me comprometese dese xeito cun primeiro pit detrás seu e cun coche de seguridade que estaba a acabar».

«Perder seis ou sete segundos aí, posicións que logo tiven que remontar. Durante esa remontada é cando tiven os track limits que me penalizaron os cinco segundos. Hoxe tiña moito ritmo, estaba a conducir moi ben, pero o resultado é cuarto que non é o que agardaba», agregou.

Preguntado sobre se a decisión de Ferrari fora a acertada, Carlos Sainz rematou dicindo: «Haberá que analizalo, pero agora mesmo non estou contento por como sucedeu todo. Cando te ves con tanto ritmo, que estás a xogar en equipo e logo pasa iso, quedas con... non quero dicir con cara de bobo. Cunha sensación moi amarga».