O «Feixe que pase», lema de campaña de Sánchez para o 28A, está inspirado en «Titanic»

La Voz REDACCIÓN

ELECCIÓNS 2020

ATLAS

Tamén acompañará aos mitins o de precampaña, «A España que queres»

03 abr 2019 . Actualizado ás 07:58 h.

«Feixe que pase» será o lema da campaña electoral de Pedro Sánchez para o 28 de abril, anunciou na súa conta de Twitter o PSOE, que despregou na fachada da súa sede da rúa Ferraz un gran cartel no que pode lerse esa chamada en letras vermellas sobre a fotografía da cara de Sánchez en branco e negro.

Os socialistas, no entanto, manteñen a súa lema de precampaña «A España que queres», de forma que agora as dúas lonas locen no edificio do PSOE e acompañarán nos mitins ao presidente.

¡Hey! ¡Atentos! En 3,2,1... vai pasar. Non te perdas as nosas redes a partir das 10.30 horas #Feixe que pase«, avanzaron os socialistas como a súa novo lema nas redes sociais, xunto coa fotografía das lonas na súa sede, apenas dúas horas antes de que Sánchez presente oficialmente a súa campaña na sala Truss do Wizink Center ou salga Vip do antigo Palacio de Deportes da Comunidade de Madrid, nun acto ao que volverán asistir os ministros e cabezas de lista.

Satisfeitos co desenvolvemento da precampaña, os socialistas non prevén grandes cambios na súa estratexia electoral, segundo recoñeceu este luns o coordinador de campaña, José Luis Ábalos.

Celaá: «¡É de Titanic, é precioso!»

«Feixe que conte» ou «feixe que valla a pena», unha das frases soadas da película «Titanic», serviu de inspiración ao PSOE para crear o lema de campaña «Feixe que pase», co que o presidente Pedro Sánchez concorre ás eleccións xerais do próximo 28 de abril.

«¡É de Titanic, é precioso!», desvelou a ministra portavoz, Isabel Celaá, á súa chegada ao acto de presentación da campaña de Sánchez, informa Efe.

Protagonizada por Leonardo Dei Caprio e Kate Winslet, e dirixida por James Cameron, Titanic (1997) foi galardoada con once premios Óscar e conta a historia de amor entre dous pasaxeiros de distintas clases sociais na primeira viaxe do luxoso transatlántico que se afundiu ao chocar contra un iceberg na súa viaxe inaugural.

Despois, Pedro Sánchez presentou a súa campaña este martes no Wizink Center de Madrid. Esta vez si, flanqueado por pesos pesados do seu partido, como Cristina Narbona e Adriana Lastra, aínda que tamén rodeado de todos os seus ministros, o presidente do Goberno trazou as liñas mestras de cara a onde dirixirá a súa estratexia electoral de cara ao próximo 28 de abril.

En realidade trátase dunha segunda fase da etapa iniciada desde que se oficializó o adianto electoral. «Primeiro contamos como era a España que queremos: inclusiva, solidaria, moderna e europeísta. Sentamos as bases de país», comentou a eurodeputada do PSC Laura Villarín, encargada de conducir o acto. «Nesta segunda fase queremos lanzar unha mensaxe movilizador, para facer realidade esa España que queres», dixo.

Sánchez expuxo a cita do 28A en unha disxuntiva na que os españois teñen que elixir entre «avanzar ou retroceder, futuro ou involución» e entre «unha España na que caibamos todos ou na que só caiban aqueles que queren volver ao peor dos pasados». É dicir, escoller entre o seu proxecto e a dereita, á que mete dentro dun mesmo saco. Para iso, pediu un «esforzo extraordinario de mobilización» ao electorado. «Que a abstención non nos roube o futuro», concluíu.

O PP: Feixe que pase... e non volva

Rapidamente, o PP hase encargado nas redes sociais de responder ao lema dos socialistas engadíndolle ao «Feixe que pase» a coletilla «E non volva». Na oposición estiveron rápidos e apenas tardaron unhas horas en rebuldar con este slogan de campaña. «Feixe que pase e non volva», publicou nas redes sociais o secretario xeral do PP, Teodoro García Egea, xunto a un vídeo editado en Xénova 13 no que se relaciona a Sánchez con Pablo Iglesias , Quim Torra ou Puigdemont. 

O PSOE contraataca: «É o reflexo da dereita rancia»

O PSOE respondeu este martes ao secretario xeral do PP, Teodoro García Egea, despois de que os populares difundisen un vídeo no que dan a volta ao lema de campaña do PSOE. «É o reflexo da dereita rancia que cheira a naftalina e falta de ideas», aseguran nunha mensaxe de Twitter.

No vídeo difundido polo PP nas súas redes sociais, estes dan a volta ao lema Feixe que pase, presentado polo PSOE este martes como slogan de campaña, e no que piden facer caso «por unha vez na vida» a Pedro Sánchez, pero co obxectivo de que non sexa de novo presidente do Goberno.

Tras isto, o perfil oficial do PSOE acusou aos populares de «mirar ao lado para copiar malamente o que crean outros», en alusión a ese breve vídeo no que a imaxe de Sánchez se transforma sucesivamente nas caras de Gabriel Rufián (ERC), Quim Torra (presidente da Generalitat), Pablo Iglesias (Podemos), Arnaldo Otegi (Bildu) e Carles Puigdemont (expresidente catalán).

«Agora mire á súa dereita que aí tamén vai ter máis sorpresa», sentenciou a mensaxe de Twitter no que Ferraz recrimina ao PP ese vídeo.