Pérez Torres Marítima reduce os ingresos pola desaceleración global, pero gaña un 36 % máis
ECONOMÍA

A consignataria galega ten unha gran proxección en todos os continentes
19 sep 2025 . Actualizado á 09:26 h.A xestión eficiente dos custos e unha posición financeira sólida, coa redución do pasivo e o reforzo do seu patrimonio neto, levaron a unha das principais consignatarias de Galicia, Pérez Torres Marítima, a pechar o 2024 con menos ingresos, ata os 82,6 millóns de euros (un 8,2 % por baixo do rexistrado un ano antes). E a pesar destas circunstancias, a firma logrou unha mellora no seu beneficio neto (36 %).
O operador portuario con sede en Marín, encargado do transporte das mercancías dalgunhas das grandes empresas galegas e con actividade en máis de 20 terminal da costa española e portuguesa (Marín, Ferrol, A Coruña, Vigo, San Cibrao, Ribadeo, Cariño e Aveiro) tivo que facer fronte durante o período auditado, segundo recolle a memoria das contas presentadas ante o Rexistro Mercantil, a distorsiones nacionais e internacionais que impactaron nas súas contas. Alude a «a debilidade da economía española», cun menor dinamismo no comercio e no tráfico portuario, así como a unha maior competencia no sector loxístico-portuario, o que implica a perda de cota de mercado e presión nos prezos e as marxes. Outro factor engadido refírese aos novos requisitos regulatorios e legais que afectan á rendibilidade. Non só existen trabas no mercado doméstico. A desaceleración global tamén xera incerteza nos seus plans ante o que considera a posible entrada en recesión de ningúns dos mercados nos que opera, especialmente en Asia, América e África.
A pesar de todo, Pérez Torres Marítima ten unha gran proxección en Europa, África, América e Asia (especialmente en China, onde opera cunha oficina en Shanghái). Respecto aos tráficos claves, a firma mobiliza colectores, cunha terminal propia no porto de Marín, graneis sólidos e líquidos como clínker, coque ou minerais e hidrocarburos, carga eólica con compoñentes para muíños de vento, transporte especial, estiba e suxeición de proxectos como mercancías sobredimensionadas e especiais, produtos forestais (pasta de celulosa e papel), así como metais e derivados (bauxita, pet-coke, alúmina, aluminio e siderúrxica) tanto en Portugal (Aveiro) como en España.