
O negocio internacional representa o 44% da facturación da firma
16 sep 2025 . Actualizado á 10:11 h.Bimba e Lola cumpre vinte anos como marca na industria da moda, e faio crecendo nun mercado cada vez máis infiel, competitivo e cambiante. A empresa máis mozo da saga téxtil ourensá dos Domínguez pechou a primeira metade do 2025 á alza, con vendas que aumentaron un 7% en comparación co mesmo período do ano anterior, nun momento no que a compaña, con sede en Vigo, destaca a fortaleza da súa canle dixital, que creceu un 12% e supón un 20% do total de facturación do grupo.
«e-commerce» global
Como principal movemento do primeiro semestre, a compaña que está presidida por María Domínguez destacou, a través dun comunicado, que o seu web se ha convertido nun sitio global, «dispoñible en practicamente en todos os países do mundo», desde o que é posible comprar todas as súas coleccións.
Con apenas dúas décadas de traxectoria, a marca do galgo asinta sobre o desenvolvemento internacional unha das pezas crave do seu negocio e o seu crecemento no mercado. Segundo os datos da propia empresa, ao peche do 2024, Bimba e Lola contaba con 310 tendas físicas repartidas ao longo de 52 mercados. Neste último exercicio, as vendas fóra de España supuxeron o 44% dos seus ingresos, nun ano fiscal (concluído a finais de febreiro) no que superou os 234 millóns de euros de facturación, fronte aos 227 millóns de euros do 2023, un 3% máis que eleva a 12 os exercicios consecutivos que a marca leva encadeando subidas, aínda que sempre moderadas.
Nas últimas semanas, a marca española de moda e accesorios reactivou a súa estratexia de expansión no mercado chinés coa apertura no centro comercial Réel Mall de Shanghái da súa primeira tenda na China. Con todo, este non é o primeiro contacto da firma propiedade das irmás María e Uxía Domínguez co xigante asiático, nin con Shanghái. Hai agora tres anos, en setembro do 2022, a marca galega instalouse cun establecemento en formato pop-up (tenda efémera) na capital financeira do país. Uns meses antes, a finais do 2021, Bimba e Lola chegou a anunciar un acordo en forma de joint venture co grupo local Imaginex co fin de atacar o mercado chinés tanto na fronte dixital como no físico. Naquel momento o seu plan consistía en abrir unha trintena de puntos de venda no prazo de cinco anos. Pero a pandemia freou en seco todo o proxecto de expansión da marca en China, mercado no que agora volve pór o foco.
Outro dos últimos movementos da firma no ámbito internacional foi unha nova apertura en Monterrey esta pasada primavera para reforzar a súa presenza no mercado mexicano.
Ademais de liderar Bimba e Lola, en xuño pasado, María e Uxía Domínguez asumiron a presidencia e a dirección de Tapru, a sociedade familiar que controla un 25% de Sociedade Téxtil Lonia (CH Carolina Herrera e Purificación García) e xestiona un patrimonio de 75 millóns de euros.