Os puntos de recarga de coches eléctricos en España superan as 47.500 unidades no primeiro semestre

La Voz REDACCIÓN | EUROPA PRESS

ECONOMÍA

Imagen de archivo de un punto de recarga de coches eléctricos
Imaxe de arquivo dun punto de recarga de coches eléctricos ALBERTO LÓPEZ

A patronal do sector prevé que a rede acade os 55.000 puntos a final de ano

07 jul 2025 . Actualizado á 11:53 h.

A rede de infraestruturas de recarga de acceso público operativas en España sitúase en 47.519 puntos no primeiro semestre de 2025, o que supón un incremento do 4,71% sobre o volume acadado ao 31 de decembro de 2024, segundo os datos de Aedive (Asociación Empresarial para o Desenvolvemento e Impulso da Mobilidade Eléctrica), recollidos por Europa Press.

Desde Aedive prevén que este crecemento nos puntos de recarga continúe a súa evolución positiva ata final de ano tras a tendencia á alza ata xuño e agardan que a rede española aumente cunhas 8.000 novas localizacións. «Se se mantén este notable ritmo de instalación de infraestruturas, poderiamos concluír o ano con preto de 55.000 puntos de recarga de acceso público operativos», expresa o director xeral de Aedive, Arturo Pérez de Lucía.

Crecen máis o de alta potencia

Os puntos de recarga que experimentan un maior crecemento nos primeiros seis meses do ano corresponden ás de alta potencia. Deste xeito, os puntos de que van de 50 a 250 kW ascenderon un 64,07%, e aqueles que están por amais de 250 kW, un 53,71%.

En valores cuantitativos, a rede pública entre 50 a 250 kW equivale a 4.489 terminal e 807 de 250 kW. A pesar de que os incrementos son significativos, os datos de cargadores ultrarrápidos apenas corresponde un 11 % sobre a rede total de España.

Ademais, os puntos de recarga rápida (que van de 22 a 50 kW) rexistraron tamén un aumento do 21,34% neste mesmo período logrando ter 10.137 centros operativos.

Pola súa banda, os puntos de carga máis lenta seguen sendo os máis numerosos no parque de recarga público. Os de 22 kW acumulan 18.527 puntos (+0,4% sobre decembro de 2024) e os de menos de 22 kW representan 13.559 instalacións, aínda que os seus datos se han reducido un 11,4% en favor de converterse a un modelo de maior potencia.

Cataluña, Andalucía, Andalucía e Madrid, á cabeza

Pondo o foco nas comunidades autónomas, Cataluña, Andalucía e Madrid mantéñense como as tres rexións que teñen a maior cantidade de puntos de recarga.

En datos numéricos, Cataluña presenta ata o momento 9.732 puntos de acceso á carga de coches eléctricos, un dato que permite á rexión catalá ser a que máis crece, un 20,5% no primeiro semestre.

Andalucía é a segunda comunidade de España con maiores localizacións de carga eléctrica con 6.645 localizacións, un 14% máis que a finais de decembro do 2024.

No terceiro lugar atópase a Comunidad de Madrid con 6.587 puntos de carga eléctrica, un dato que reflicte un crecemento do 13,9% sobre finais de ano.

Para rematar, as rexións peninsulares que menos puntos de recarga pública presentan ata o momento son A Rioxa con 301 localizacións (0,6% máis sobre decembro), Cantabria con 732 puntos (1,5% máis) e Estremadura con 765 exemplares (1,6% máis). No caso de Ceuta e Melilla, as cidades autónomas só contan con 18 localizacións, un 0,4% máis.