Navantia adapta a súa organización para pór o foco en tecnoloxía, innovación e estratexia

La Voz REDACCIÓN

ECONOMÍA

La fragata Blas de Lezo, en uno de los diques de Navantia Ferrol, en foto de archivo
A fragata Blas de Lezo, nun dos diques de Navantia Ferrol, en foto de arquivo ARMADA

A empresa pública de construción naval modifica o seu comité de dirección

07 jul 2025 . Actualizado á 13:20 h.

O comité de dirección da empresa pública de construción naval Navantia aprobou unha serie de cambios organizativos co fin de situar no «primeiro nivel» da compaña as áreas de tecnoloxía e estratexia, tal como informou este luns nunha nota de prensa.

Para iso, a actual dirección de tecnoloxía e estratexia será substituída por unha dirección corporativa de tecnoloxía e transformación dixital e unha dirección corporativa de estratexia e sustentabilidade.

«Estes cambios organizativos están deseñados para fortalecer a nosa posición como empresa tecnolóxica nunha contorna internacional cambiante e para aliñar a nosa visión estratéxica coa innovación e a investigación en tecnoloxías disruptivas», dixo o presidente de Navantia, Ricardo Domínguez, recolle Efe.

A dirección de tecnoloxía e transformación dixital estará a cargo de Ana Moya, actual responsable de innovación e tecnoloxía.

Enxeñeira naval pola Universidade Politécnica de Madrid (UPM) e vinculada a Navantia desde 2001, Moya será responsable de liderar todo o desenvolvemento tecnolóxico da empresa, impulsando a innovación e a transformación dixital, xunto coas áreas de calidade e tecnoloxías da información.

Pola súa banda, a dirección de estratexia e sustentabilidade, que substituirá á dirección de sustentabilidade e mellora continua, e estará capitaneada por Cristina Abad.

Enxeñeira en automática e electrónica e vinculada á firma desde 2002, Abad asumirá, entre outras funcións, o seguimento das empresas participadas, a colaboración con outras empresas e a adquisición de novas capacidades críticas.

Segundo publicou o pasado mércores, Navantia elevou un 61,7% as súas perdas en 2024, ata os 197 millóns de euros, a pesar de que a súa facturación acadou os 1.528 millóns, un 6,6% máis respecto ao ano anterior.

A compaña, propiedade da Sociedade Estatal de Participacións Industriais (SEPI), detallou entón que o incremento das perdas está relacionado, en parte, coa revisión dos custos pendentes do deseño e construción do submarino S-80, un dos seus programas crave.

En calquera caso, este «axuste» non afecta «á viabilidade do programa nin ao desempeño operativo da compaña», explicou a propia Navantia nun comunicado, no que afirmou que a evolución da facturación «consolida» a súa posición como «referente no sector naval, tecnolóxico e das enerxías verdes».