Chinesa xa ten o eléctrico que fará esquecer a autonomía dos coches de combustión: 1.500 quilómetros con batería de estado sólido

I. G. LA VOZ

ECONOMÍA

El SUV Changan Deepal S07, que próximamente incorporará una versión con la mayor autonomía nunca vista hasta ahora en un eléctrico a la venta.
O SUV Changan Deepal S07, que proximamente incorporará unha versión coa maior autonomía nunca vista ata o de agora nun eléctrico á venda. CHANGAN

O fabricante Changan anuncia a incorporación no SUV Deepal S07 dunha batería que lograría esa cifra marca cunha soa carga. O avance engade competencia fronte á norteamericana Tesla e os fabricantes europeos

09 jun 2025 . Actualizado á 16:52 h.

MG, Omoda, BYD, Jaecoo... As marcas de coches chinesas son cada vez máis frecuentes nas rúas. Teñen como baza o seu atractivo prezo de venda recentemente saídos do concesionario con respecto aos seus rivais europeos e a incógnita de como será a súa fiabilidade mecánica, obtención de repostos para reparacións e valor de revenda futuro. Unhas dúbidas que a industria automobilística do xigante asiático vai resolvendo a base de avances e patentes que xa están ao máximo nivel. Nas probas de choque e de seguridade EuroNCAP, organismo europeo de avaliación independente xa obteñen as mesmas cinco estrelas que os seus competidores.

O Zeekr X, por exemplo, é o SUV de tamaño medio mellor valorado á hora de aguantar un impacto de entre todos os que están á venda no continente. E tamén obteñen cinco estrelas o MG MGS5, Voyah Courage, Geely EX5, Hongqi E-HS9 ou o BYD Sealion7, por mencionar os automóbiles chineses probados en presente ano.

Chinesa é o maior fabricante do mundo e lidera ránkings de vendas. O pasado mes de abril, en España, xa había 500 concesionarios de coches chineses. En Galicia, máis da metade dos eléctricos que se venden, proceden dese país. Despois de que as súas fábricas fosen empregadas por marcas europeas para dar saída aos seus vehículos, tras aprender o know-how, agora comercializan os seus propios modelos.

Un eléctrico con autonomía marca

No argumentario para comprarse un coche chinés, hai que sumar agora á ecuación o seu carácter innovador, antes reservado para marcas de prestixio ou grandes grupo de fabricantes. Changan, firma que xa vende nalgúns países europeos o SUV eléctrico Deepal S07, ata o de agora cunha autonomía máxima de 475 quilómetros, adiantou que o modelo contará cunha versión que permitirá percorrer 1.500 quilómetros cunha soa carga.

Esta marca, asociada na China coa xaponesa Mazda e que dará forma ao futuro Mazda6 eléctrico, consegue este fito na industria ao incorporar xa, a un modelo á venda, baterías de estado sólido. Estas baterías recorren ao mesmo principio de funcionamento que as de ións de litio habituais ata o de agora, pero utilizan un electrolito sólido no canto dun en estado líquido. O electrolito é o que permite conducir a electricidade, e ao incorporar eses novos materiais sólidos é posible este avance, que redunda ademais nun aumento da seguridade, densidade enerxética e vida útil. 

O anuncio deste fabricante supón adiantar en cinco anos á industria rival. Marcas líderes que traballan coa mirada posta en comercializar coches con batería de estado sólido como Toyota ou Volkswagen non prevían a venda deste tipo de vehículos ata 2030. Dentro dun lustro, unha das principais críticas cara aos eléctricos, a súa escasa autonomía, parece que será historia. O ruxido do motor, as emisións e as sensacións en estradas de curvas a base de válvulas e cilindros quedarán para os máis románticos condutores.