
A firma de Abanca renova o nome e a imaxe para pór en valor a súa aposta polos viños do Porto e Douro
30 may 2025 . Actualizado á 05:00 h.O grupo vitivinícola portugués Sogevinus, propiedade de Abanca, arrinca unha nova etapa estreando denominación: Kopke Group, by Escotet Family Estates. Este cambio de nome e imaxe de marca, explican desde a empresa, representa unha nova era «baseada nun compromiso co legado existente e a excelencia dos viños e marcas que conforman o grupo».
Tal e como explican os responsables, o cambio é máis que un nome: «Reforza unha orientación estratéxica clara: seguir investindo na valorización do viño do Porto e Douro, a través do enoturismo, a internacionalización, a innovación e a sustentabilidade. É unha afirmación de compromiso co futuro e coa creación de valor», manifestou onte Juan Carlos Escotet, presidente de Abanca.
A elección do nome é algo máis que simbólica. Kopke é a casa de viño do Porto máis antiga e é sinónimo de excelencia e tradición, con prestixio a nivel internacional: «É un reflexo da nosa cultura, unha organización en constante renovación, orgullosa das súas orixes, pero cos ollos postos no futuro. O noso lema expresa a necesidade de honrar a herdanza, desafiar e liderar o futuro do viño», aseguraba onte o conselleiro delegado do grupo, Pedro Braga. As marcas de viños que compoñen o grupo —Velhotes, Barros, Burmester, Cálem, Kopke, Quinta dá Boavista e São Luiz— manteranse inalteradas.