Os centros comerciais crecen en vendas e rozan máximos de ocupación

La Voz

ECONOMÍA

ANGEL MANSO

O negocio e a afluencia de consumidores aumentaron un 3,2%  no que vai de ano

19 jun 2024 . Actualizado á 12:29 h.

As vendas dos centros comerciais en España aumentaron un 3,2%, nunha cifra similar á que o fixo a afluencia, durante o primeiro cuadrimestre de 2024 en comparación cos datos de hai un ano, segundo despréndese das conclusións publicadas este mércores do Retail Index elaborado por CBRE en base aos datos dos 59 centros comerciais xestionados en España e Portugal.

Así mesmo, en abril, a ocupación dos activos acadou o 89,9%. En concreto, o maior incremento do número de visitantes rexistrouse nos centros comerciais do sur de España cun repunte do 7,9% e un crecemento das vendas do 3,8%.

Os centros comerciais do norte de España tamén aumentaron a súa facturación (2,7%), así como os de Madrid (2,3%) e a Zona Centro-Levante (2,1%), aínda que en menor proporción.

Dentro dos centros comerciais, as actividades que rexistraron maiores incrementos na facturación foron o speciality retail (9%), a electrónica (7,6%) ou os servizos (6,7%).

As tendas deportivas e de lecer, en cambio, retrocederon entre xaneiro e abril en comparación co mesmo período do ano anterior, con descensos do 1,8% e 3,7%, respectivamente.

Pola súa banda, as rendas mantivéronse estables nos niveis de 2023, sen prever variacións notables polo menos durante os próximos doce meses.