A matriz de Louis Vuitton compra Tiffany por 14.700 millóns

La Voz REDACCIÓN

ECONOMÍA

Gonzalo Fuentes | Reuters

A adquisición reforza a posición do grupo no sector da alta xoiería

25 nov 2019 . Actualizado á 10:30 h.

O conglomerado de marcas de luxo LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton anunciou este luns un acordo definitivo para adquirir a xoiería estadounidense Tiffany & Co., nunha operación valorada en 14.700 millóns de euros (16.200 millóns de dólares).

A adquisición reforza a posición de LVMH, posuidor de 75 casas de moda, beleza e luxo, no sector da alta xoiería e permítelle ter unha maior presenza nos Estados Unidos, segundo informa axénciaa Efe.

«Temos a ambición de facer brillar esta marca emblemática con todos os coidados e toda a determinación que puxemos en todas as casas que se uniron a nós ao longo da nosa historia», dixo o presidente e director xeneral de LVMH, Bernard Arnault, nun comunicado.

Pola súa banda, o presidente do consello de administración de Tiffany, Roger N. Farah, declarou que a adquisición se acepta tras un «exame estratéxico que inclúe unha inspección profunda» despois da que concluíron que esta transacción «abre perspectivas moi prometedoras».

«Esta operación vai permitir un respaldo, medios e un impulso suplementario para alcanzar obxectivos de crecemento sostible, cando aspiramos a converternos na casa de alta xoiería das novas xeracións», declarou Alessandro Bogliolo, director xeneral de Tiffany.

A firma de xoiería e ourivaría, fundada en Nova York en 1837, conta cunha reputación internacional grazas en parte á película Almorzo con diamantes (Breakfast at Tiffany's) (1961), e baseada nunha novela homónima do xornalista e escritor Truman Capote, que abría co seu protagonista Audrey Hepburn ante un dos seus escaparates.

A operación foi aprobada polos consellos de administración dos dous grupos e pecharase a mediados de 2020 unha vez que os accionistas de Tiffany aproben a compra e obtéñanse as autorizacións regulamentarias pertinentes.