O 061 defende a atención o día 11 a unha lalinense con dificultade respiratoria

La Voz LALÍN / LA VOZ

LALÍN

MONICA IRAGO

15 may 2024 . Actualizado á 05:00 h.

O 061 sae ao paso das queixas vertidas polos familiares dunha veciña do municipio de Lalín que o día 11 foi trasladada en ambulancia ao centro sanitario da capital dezana e que tiña dificultades respiratorias. Desde o 061 apúntase que o sábado recibiron unha chamada na Central de Coordinación do 061 procedente de Lalín por ese caso.

Dezanove minutos

Explican que «o médico coordinador especialista en Urxencias e emerxencias da Central de Coordinación realizou a valoración clínica do paciente e mobilizou a unha ambulancia de soporte vital básico para o seu traslado ao Punto de Atención Continuada (PAC) de Lalín» e afirman que «desde a recepción da chamada ata a chegada ao Centro de Atención Primaria transcorreron 19 minutos».

No PAC, indican, a muller foi atendida por un médico de Atención Primaria, que tras a realización da correspondente valoración clínica, decidiu o seu traslado a un centro sanitario. Desde Urxencias Sanitarias de Galicia-061 explican que mobilizaron a unha ambulancia de soporte vital básico para trasladala a CHUS e que «co obxectivo de axilizar a chegada da paciente ao centro hospitalario, decidiuse que o traslado se realizase conxuntamente con outro paciente». O 061 defende que a muller estivo atendida en todo momento «por facultativos que realizaron a valoración clínica segundo ou estado dá paciente» e que no PAC recibiu a asistencia máis adecuada á súa patoloxía ata a chegada do recurso asistencial que a trasladou ao hospital.