El Concello de Ferrol volverá a licitar la obra de la renovación de la cubierta de A Malata

La Voz FERROL

DEPORTES

CONCELLO DE FERROL

En el proyecto actual había graves errores de cálculo, detectados por los servicios municipales

20 oct 2025 . Actualizado a las 17:08 h.

El Concello de Ferrol volverá a sacar a concurso la licitación de la renovación de la cubierta del estadio de fútbol de A Malata, ya que en el proyecto actual se detectaron graves errores de cálculo en las mediciones de la obra, así lo comunicó José Manuel Rey, el alcalde de Ferrol, esta mañana, tras la junta de gobierno local, quien señaló: «Hemos acordado desestimar de forma provisional a licitación da obra pra renovar a cuberta do estadio da Malata. É unha noticia que non nos gusta dar, pero, as veces, aparecen problemas que si se detectan a tempo hai que correxilos pra que non teñan unha mayor incidencia no futuro. Detectarónse erros de cálculo no proxecto, que é certo que ten unha complexidade importante. Os erros foron do equipo técnico redactor. Tan pronto se detectaron comenzamos a traballar para subsanalos e así evitar problemas futuros nesta obra», señaló.

Añadió que el acuerdo de la junta de Gobierno local se publicará inmediatamente en la plataforma de contratos del sector público. «Eu o que poido decir é que nos próximos días, para perder o mínimo tempo posibel, abriremos un novo prazo para recibir ofertas para realizar a obra. Os problemas de cálculo xa estarán convenientemente correxidos», explicó.

José Manuel Rey, el alcalde de Ferrol, anunció hace ya días que el Concello licitaba la obra para la nueva cubierta del campo de A Malata, obra en la que invertirán 2,5 millones de euros en la primera fase y que tendrá un plazo de ejecución de siete meses. «Creemos que este mes podemos facer esta adxudicación, como moito a comenzos do mes de outubro e por iso xa iniciamos esta licitación que ten un investimento de 2,5 millons de euros. Temen licitamos a dirección da obra, a dirección da ejecución da obra e a coordinación de seguridade e saúde».

Añadía que esta licitación suponía un paso importante para una obra muy necesaria: «No templo da Malata, o lugar no que xoga o Racing de Ferrol, queremos que o obra sea unha realidade o antes posibel. Será unha obra importante para mellorar o estadio, como tamén o foi co cambio da iliminación artificial, unha actualización que foi necesaria pra que O Racing de Ferrol poidera xogar nesta instalación na Segunda División. Vamos a licitar o obra do cambio da cuberta e esperamos que moi pronto ese prazo de sete meses par realizar a obra poida empezar a correr canto antes».

Sobre este tema, se informó que: «As obras contempladas no proxecto inclúen o cambio da cuberta, que terá unhas dimensións totais de 181,75x121 metros, resolta con chapa de aceiro prelacada, específica de estadios, cun acabado en cor verde. Sobre a cuberta realizarase a rotulación do texto Racing Club Ferrol cunha altura de oito metros, cun acabado vinilado branco. Tamén mudaranse elementos complementarios do estadio (execución de ventanais no fondo sur, pintado de elementos...) e destaca o deseño de novas sendas peonís entre o pavillón da Malata, FIMO e o estadio, co fin de crear unha imaxe global e corporativa do estadio. Está prevista a reparación dos accesos existentes dende a zona de aparcamento e a creación dun novo acceso para vehículos no aparcamento suroeste do recinto», destaca el Concello en una nota pública.

Un mes de retraso

Sin embargo, la nueva licitación de la obra provocará retraso en el desarrollo de la obra. El alcalde explicó que las deficiencias se detectaron por parte de los servicios técnicos municipales en el momento en el que se estaba en licitación y al habla con varias empresas. José Manuel Rey indicó que todo lo que ha sucedido implicará un mes de retraso en las fechas previstas inicialmente para el desarrollo de la obra.

Lo más importante es que esta necesaria obra de mejora salga adelante con un proyecto perfecto y que se en las mejores condiciones de seguridad.