Duelo nO.K. Corral entre os fuxidos de McLaren

David Sánchez de Castro COLPISA

DEPORTES

AFP7 vía Europa Press | EUROPAPRESS

O campionato do mundo de construtores non acougou os ánimos en Woking, cuxos responsables aínda deben dirimir a que piloto priman para gañar o título

16 oct 2025 . Actualizado á 13:26 h.

Faise complicado de entender que, a estas alturas de campionato, aínda haxa dúbidas de quen é o piloto líder en McLaren. Os seus dous corredores aspiran ao título matematicamente onda Max Verstappen, que lles recortou bastantes puntos nas últimas carreiras, George Russell, que viu a súa regularidade e constancia premiada cunha renovación que clamaba ao ceo non asinar antes, e Charles Leclerc, quen, a pesar de o esvaradío que sempre é camiñar nas botas de Ferrari, segue na terna.

Óscar Piastri, líder do campionato desde principio de tempada, sería o elixido para nove de cada dez xefes de equipo, pero o problema para eles —e a bendición para os fans— é que Andrea Stella é ese verso solto.

McLaren nunca soubo xestionar a dous pilotos gañadores, algo que xa pasou de tópico a lei escrita en pedra co peso da historia que arrastran. Ouro puro para Verstappen, que vén con ganas de esgotar as súas opcións nesta recta final da tempada na que hai tres fins de semana con formato esprint, empezando en Austin este mesmo sábado. Chegan a este duelo con 22 puntos de diferenza a favor do australiano.

Lando Norris necesitaría unha fin de semana case perfecta para arrebatarlle a Piastri o liderado, algo que se antolla difícil vista a súa irregularidade nos últimos tempos. O británico confía, no entanto, en darlle a volta á situación, especialmente se conta, como todo apunta, a que de novo sairanlle ao seu favor os dados. McLaren topouse cun Piastri demasiado indomable para o que eles pensaban, e Norris non se mostrou tan superior como aspiraban.

O debate sobre quen será o líder que debe levar a McLaren ao seu primeiro campionato do mundo de pilotos desde Lewis Hamilton debería quedar saldado se non esta fin de semana, como moi tarde o seguinte. Ambos demostraron cualidades e dado argumentos, e o trazado texano é perfecto para iso.

E é que o tilkódromo máis ancho do calendario permitirá ver algo de pelexa, polo menos sobre o papel. O rendemento dos coches pode verse afectado pola altísima calor que agarda, impropio para estas datas incluso nesas latitudes, polo que pode ser un factor para ter en conta. Os pilotos deberán dar un extra para que a súa resistencia física non se resinta, polo que non habería que descartar posibles sorpresas.

Os españois, unha incógnita

Salvo unha sorpresa imprevista, Fernando Alonso sufrirá moito máis que en Singapura para puntuar. Repetir ou mellorar o sétimo posto logrado fai dous domingo antóllase improbable nun trazado que lle vén moi mal ás aptitudes do AMR25 e de Aston Martin en xeral —polo menos ata que Adrian Newey tome as rendas—.

Non en balde, desde que Alonso aterrou no equipo de Silverstone, nunca puntuou aquí, aínda que en 2023 tivo que abandonar por danos no coche tras un toque e o seu compañeiro Lance Stroll acabou nunha máis que decente sétima posición. Todo apunta a que este ano en Austin verase todo o que está mal en Aston Martin: pouca velocidade punta, sufrimento con alta carga aerodinámica e problemas serios de tracción.

Algo máis optimista, aínda que sen alzar as campás ao voo, está Carlos Sainz. O madrileño está a vivir un momento relativamente doce, tendo en conta que superou ao seu compañeiro nas dúas últimas carreiras disputadas. O podio en Acerbaixán deu ás ao madrileño, que está disposto a prolongar esta boa serie no circuíto estadounidense.

Ten unha nova oportunidade de ouro para continuar así de cara ao resto da tempada, aínda que en Austin quizá non teña tan boas condicións de base para combater corpo a corpo contra os seus rivais directos. A igualdade na zona media da táboa pode xogar ao seu favor se sabe sacar as cartas favorables e, sobre todo, sabe onde xogarlla. Como en todos os grandes premios de formato esprint, non compensa xogarlla o sábado na carreira curta, sendo conscientes de que o domingo é cando se reparten máis puntos.