As ausencias marcan un Gran Premio de Australia incerto en moto GP

Jesús Gutiérrez COLPISA

DEPORTES

AFP7 vía Europa Press | EUROPAPRESS

Nin Marc Márquez nin Jorge Martín, os dous últimos campións da clase raíña, estarán esta fin de semana no circuíto de Phillip Island, onde Álex podería atar o subcampeonato

16 oct 2025 . Actualizado á 16:00 h.

As lesións son parte do motociclismo, a máis amarga, pero están tan intrinsecamente ligadas a este deporte que os pilotos saben o risco que corren cada vez que saen a pista. Despois dunha tempada impecable de Marc Márquez, coroada con ese noveno título mundial pola vía rápida no Xapón, o de Cervera afrontaba o final de curso cun único obxectivo, non facerse dano. Algo que non puido cumprir na última cita de Indonesia despois de ser tirado por Marco Bezzecchi. Unha fractura na escápula e unha lesión nos ligamentos do ombro dereito obrigáronlle a pasar polo quirófano esta semana e é difícil que volva subirse ao seu Ducati no 2025.

Tampouco estará na grella de Phillip Island o seu predecesor na táboa de campións, Jorge Martín. No seu caso, o 2025 está a ser un annus horribilis, cunha vintena de ósos rotos e un carrusel de lesións que lle fixo perderse case toda a tempada. A última, unha caída no Xapón que lle mantén de baixa nos dous últimos grandes premios, aínda que agarda que regrese á competición antes de que acabe o curso. E hai unha terceira baixa de longa duración doutra das estrelas de moto GP, a de Maverick Viñales, tras unha fea lesión en ombro esquerdo que se fixo no mes de xullo, da que intentou volver antes de tempo, pero que finalmente lle terá afastado do paddock o que resta do 2025.

Tres pesos pesados que non estarán esta fin de semana e cos que, en condicións normais, habería que contar en case calquera gran premio. Sen ir máis lonxe, Márquez e Martín compartiron podio hai un ano neste circuíto, xunto con Pecco Bagnaia. Outro que, aínda que está fisicamente, está a asinar un final de ano repleto de altibaixos e é impredicible saber que versión do italiano verase esta fin de semana.

Sen un favorito claro

Así as cousas, preséntase un Gran Premio de Australia incerto á hora de facer apostas, nun circuíto onde as condicións meteorolóxicas sempre hai que telas en conta. Adóitase dicir que en Phillip Island pódense ver as catro estacións nun mesmo día, nun circuíto que está ao sur de Melbourne, pegado literalmente ao mar e onde o vento adoita xogar un papel destacado.

Por galóns, o teórico rival a bater sería Bagnaia, aínda que esa montaña rusa na que se atopa o italiano fai que sexa unha incógnita ata que non se lle vexa en pista. Por posición no campionato, o favorito debería ser Álex Márquez, cunha sólida segunda posición que podería rematar esta fin de semana. «Sobre o papel, todos temos máis posibilidades de gañar cando non está Marc», comentaba este xoves o piloto de Gresini, consciente de que cada vez está máis preto o fito de ver a dous irmáns como primeiro e segundo clasificados do Mundial de moto GP. «É un soño para min. Algo que a principio de ano ninguén apostase por nós e que para min é un paso na miña carreira deportiva moi importante. Pero o que máis me motiva de acabar segundo, é o feito de poder compartilo co meu irmán e sentarnos un día na casa, de aquí a 15 anos, e dicir: 'Fomos os putos amos'. Iso é o bonito».

Con 148 puntos por disputarse, Álex Márquez ten 88 de marxe con respecto a Bagnaia e 108 con Bezzecchi, que tamén estaría na pelexa. O de Aprilia está nun momento de forma espectacular e hai que contar con el, aínda que en Phillip Island teña un enorme hándicap de cara ao domingo xa que deberá cumprir unha sanción de dúas voltas longas por provocar aquel accidente con Marc Márquez en Indonesia.

Falando de alternativas esta fin de semana, hai que sinalar ao dous murcianos que estiveron nos dous chanzos máis altos no último podio. Fermín Aldeguer, que xa gañou nesta pista o ano pasado cando era piloto de moto 2, e o seu paisano Pedro Acosta, ao que se lle resiste a vitoria na clase reina. Tamén hai que apuntar nomes como os de Joan Mir cunha Honda que vai a máis ou Fabio Quartararo coa Yamaha, nunha pista onde a mecánica é menos importante que noutros escenarios.

Falando de alternativas esta fin de semana, hai que sinalar ao dous murcianos que estiveron nos dous chanzos máis altos no último podio. Fermín Aldeguer, que xa gañou nesta pista o ano pasado cando era piloto de moto 2, e o seu paisano Pedro Acosta, ao que se lle resiste a vitoria na clase reina. Tamén hai que apuntar nomes como os de Joan Mir cunha Honda que vai a máis ou Fabio Quartararo coa Yamaha, nunha pista onde a mecánica é menos importante que noutros escenarios.