Fernando Alonso segue facendo fronte aos Red Bull

David Sánchez de Castro COLPISA

DEPORTES

AFP7 vía Europa Press | EUROPAPRESS

O asturiano é o único que mantén o pulso cos grandes favoritos, aínda que en Ferrari non mostraron as súas cartas

17 mar 2023 . Actualizado á 20:48 h.

Sen levantar as expectativas por amais do razoable, está claro que o de Barhein non foi unha miraxe en Aston Martin. Despois do primeiro día de traballo en Yeda, Fernando Alonso non se baixou da zona nobre en toda a xornada, e tras ser terceiro na sesión matutina, fixo un máis que decente segundo posto na segundo.

Hai que medir os datos con certa cautela. Acabar o día a dúas décimas de Max Verstappen na volta máis rápida de ambos é o que necesitaba o asturiano para sentir que non estaba a perder a visión tras o seu podio número 99. O AMR23 é un monopraza que, a pesar de que o circuíto de Yeda non é o idóneo, si está en condicións para seguir sendo unha mosca detrás da orella de Max Verstappen e de Sergio Pérez. O mexicano é un dos que, a priori, pode ser un dos grandes rivais de Alonso, como demostra a igualdade entre ambos durante toda a xornada, ata o punto de que entre ambos había menos dunha décima final.

Tanto con pneumáticos máis duros como cos máis brandos, Alonso soubo manter o tipo. Con todo, e aínda que o rendemento neto está á altura das expectativas, non se pode obviar que en Ferrari non ensinaron nada. É, posiblemente, a grande incógnita antes da clasificación do GP de Arabia Saudita. Tanto Alonso (porque Lance Stroll quedou moi lonxe e, a efectos prácticos, computa o xusto) como os homes de Red Bull son conscientes de que no Cavallino teñen moito que dicir aínda. Aínda que os problemas que lles obrigaron xa a sancionar no segundo gran premio da tempada están moi presentes, o potencial de Charles Leclerc e de Carlos Sainz é evidente. Quedaron noveno e décimo, respectivamente, ao final do día, o que non é nin moito menos o agardado, pero que dá boa mostra de ata que punto se gardaron na xornada de venres.

Os ensaios con quendas longas foron os máis significativos en todos os candidatos, incluído un Mercedes que non deixa ver ben a súa man antes de saír ao tapete. Neste sentido, Red Bull está a un mundo do resto. Verstappen foi cravando volta tras volta en tempos practicamente idénticos, constantes e moi competitivos, con 1:33-1:34. O labor de Alonso foi parella, aínda que no seu caso levaba un plan lixeiramente distinto e dedicouse a perfeccionar os pneumáticos brandos.

A polo podio 100, con cautela Dous días antes do domingo, a expectativa para volver ver a Alonso no podio por 100ª vez na súa carreira deportiva en Fórmula 1 é evidente. A incógnita de Ferrari e de Mercedes abren a porta a que haxa novidades este sábado, coa sanción de dez posicións a Leclerc como gran 'joker' que xoga en contra da Scuderia.

O rendemento que poidan mostrar este sábado os coches rivais de Red Bull e Aston Martin poden quedarse en nada en función dos erros. O vistoso trazado de Yeda xa se cobrou unhas contas vítimas, como demostrou aquela pole perdida de Verstappen contra un muro. Este é un das mensaxes que deixou Alonso tras a sesión. Si, o venres foi moi positivo para o equipo, os tempos saíron e non houbo que lamentar ningún erro ou fallo catastrófico, pero os trazados semiurbanos como este se cobran vítimas moi caras. Non vale confiarse en que van ser competitivos, porque igual chega alguén por detrás e róuballes a carteira.

Por exemplo, Alpine, un equipo que coou a Esteban Ocon na zona alta, cuarto por diante de George Russell co Mercedes. O podio vai cobrar caro esta fin de semana, especialmente a partir do segundo posto, porque os de arriba xa parecen en mans dos mesmos.

Aquí o que non pode fallar, porque a presión empeza a desbordarse, é Carlos Sainz. Aínda que Ferrari está onde agarda, o madrileño aínda debe demostrar que non é o rival menor que queren vender nun sector proLeclerc do mundo tifosi, un metaverso en si mesmo, senón un piloto en condicións para pelexarlle ata o último momento. Un fallo en Arabia Saudita poderíalle granxear moitos máis problemas.