O inicio tras a cortina de Fernando Alonso

David Sánchez de Castro COLPISA

DEPORTES

RULA ROUHANA | REUTERS

Uns test de Pirelli co coche do ano pasado serven para ver o asturiano xa vestido co mono de Aston Martin e traballando para o equipo co que busca o seu último canto

07 feb 2023 . Actualizado á 18:46 h.

No habitualmente tranquilo circuíto de Xerez viuse onte unha inusual actividade. Varios camións dos equipos Aston Martin e Mercedes volveron ao trazado gaditano, que aspira con máis promesas que argumentos a volver ser sede algún día dos test de pretemporada (e quen sabe se algo máis), para realizar unhas probas privadas cos pneumáticos Pirelli desta campaña. Nin sequera son cos coches do 2023, pero a expectación é máxima na zona esta semana debido a quen é un dos pilotos que está ao volante dos coches verdes.

Non hai máis que ver o ánimo co que os afeccionados á fórmula 1 seguen as noticias sobre Fernando Alonso, escasas pero contundentes, cada vez que Aston Martin ou o propio piloto comparten algunhas escenas habituais. Ben sexa dun sorriso, unha foto cun fan que lle caza á entrada do hotel, ou unha simple mensaxe no que nin se ve. A expectación xerada é máxima: volve a ilusión.

Os arredores do circuíto de Xerez enchéronse de curiosos. Nas lomas próximas e nas portas de acceso achegáronse reporteiros improvisados, rapaces que preferiron escaquearse dos seus estudos ou unha sorte de enviados especiais de blogues e medios de comunicación de máis nomee que emolumentos para cazar os sons e se podían ningunha foto de Alonso ao volante do AMR22. Pouco máis se puido ver, xa que o equipo foi moi celoso da súa privacidade.

O labor de Alonso nestas dúas xornadas en Xerez vai máis aló de probar con Pirelli. Nesta segunda oportunidade para probar o coche do 2022, cuxo sucesor para este 2023 será revolucionario segundo os que xa o viron e traballado nel, despois das case 100 voltas que deu o pasado inverno cunha unidade desprovista de patrocinadores e adhesivos. As primeiras sensacións de Alonso foron positivas, tanto en canto o seu labor foi máis de conseguir unha maior integración do traballo cos seus enxeñeiros e mecánicos, automatizar procesos e entenderse mutuamente.

Co seu compañeiro Lance Stroll (aprendería a mirar polos retrovisores ou Alonso sufrirá nas súas carnes o que lle pasou a Vettel?) ao lado, vestido xa o mono cheo de adhesivos de patrocinadores pero cun casco de camuflaxe aínda sen a nova decoración final e con George Russell e Lewis Hamilton tamén presentes no circuíto para facer o propio cun Mercedes W13 de 2022, Alonso saboreou por primeira vez o asfalto no 2023.

Alonso mete a terceira

Aínda que o dA Misión soa coa mesma sintonía que o dO Plan, e non é nin moito menos afinada, o xogo co 3 está presente. Alonso busca o seu terceiro Mundial pero tamén a súa 33ª vitoria. Xa hai un certo ruxerruxe na mente de moitos rivais que miran con suspicacia o volantazo de Alonso ao irse a un equipo que, vistos os precedentes, non é nin moito menos punteiro.

Aínda que as promesas de que o AMR23 será un coche moito mellor que o seu predecesor (non é complicado que así sexa, a pouco que nacese dereito), Alonso non vai deixar todo en mans dos seus enxeñeiros e mecánicos. Sabe que a súa achega aos equipos nos que estivo foi clave, aínda que iso non se traduciu en números e éxitos puros. Non é casual que antes de viaxar a Xerez, Alonso pasase varios días na nova sede do equipo en Silverstone, onde estivo a traballar cos seus enxeñeiros, tanto os de pista como os de fábrica, interesándose en todos os pormenores do traballo do equipo. Ademais, o labor no simulador e a información que pode achegar aos seus responsables pode ser clave para os últimos detalles.

A adaptación de Alonso ten que ser a unha velocidade vertixinosa, porque non haberá moitos test. De feito, como esta pretemporada leva a cabo en Barhein e só durará tres días, o asturiano apenas poderá rodar día e medio co monopraza deste 2023, o que a efectos prácticos supón que chegará á primeira carreira do ano neste mesmo trazado con moi pouco quilometraxe nas súas pernas. Calquera oportunidade para rodar co seu novo equipo será dar un paso cara a unha eventual volta á gloria, se é que iso chega a producirse nalgún momento.

Sainz, preparado e en alerta para dar o salto co SF23

 Unhas horas despois de que o Alfa Romeo, primeiro coche motorizado por Ferrari, desvelásese, a Scuderia confirmou o nome do seu próximo argumento para converterse no referente da grella. Charles Leclerc e Carlos Sainz levarán un SF23, un nome que non arrisca nin ten ningún significado oculto: Scuderia Ferrari e 23 polo ano. Tan sinxelo como toda unha demostración de intencións.

E é que a escuadra italiana ten claro que o que funciona non hai que cambialo, pero o que non, si. Con Fred Vasseur á fronte en lugar do defenestrado Mattia Binotto, a clave estará en como cheguen os seus dous pilotos. Sainz e Leclerc están a mostrar publicamente nas súas redes sociais como se están preparando nesta pretemporada, conscientes de que van ter que elevar o listón con respecto ao visto no 2022, cando empezaron moito máis fortes do que acabaron. O labor dos seus preparadores físicos está a ser crítica, como demostrou Sainz que, en petit comité, admite estar nun estado de forma pletórico.

Tras lograr a súa primeira vitoria en Silverstone a pasada campaña, sabe que Leclerc non lle vai a deixar nin unha físgoa se se ven pelexando por gañar de xeito constante. Sobre o papel, Vasseur, que coñece a Leclerc desde que estaba aínda subindo a escaleira cara á fórmula 1, debería dar as mesmas cartas a ambos os pilotos, pero polo si ou polo non Sainz vai pór as cousas complicadas. Xa mantiveron unhas primeiras charlas nas que o madrileño apuntou os detalles que quere cambiar con respecto á xestión pasada, que acabou supondo o grande inimigo do propio equipo.

A unha semana vista para ver o SF23, Leclerc e Sainz xa están a pasar horas e horas en Maranello preparándose. Hai que estalo: Verstappen, Hamilton, Russell. este ano preséntase con máis rivais dos previstos en 2022 e os pilotos da Scuderia son conscientes de que non teñen marxe para fallar.