Red Bull e Toro Rosso conservan aos mesmos pilotos no 2020

Colpisa / AFP MADRID

DEPORTES

LARRY W. SMITH

Verstappen, Albon, Pierre Gasly e Daniil Kvyat, confirmados oficialmente

12 nov 2019 . Actualizado á 15:55 h.

O tailandés Alexander Albon foi confirmado como piloto de Red Bull en 2020, de novo xunto ao holandés Max Verstappen, como o francés Pierre Gasly e o ruso Daniil Kvyat en Toro Rosso, anunciaron este martes as escuadras irmás de Fórmula 1. As dúas formacións apostarán pola continuidade, despois do cambio de cromos entre Gasly e Albon durante a tregua estival deste ano.

Ascendido de Toro Rosso a Red Bull durante o inverno, Gasly foi devolto ao primeiro debido aos seus resultados decepcionantes, en beneficio de Albon. «Alex completou boas actuacións desde o seu debut no equipo no Gran Premio de Bélxica (1 de setembro) e os seus resultados -sete carreiras no Top 6- falan por si mesmos», sinalou o director de Red Bull Christian Horner.

O piloto de 23 anos, que disputa a súa primeira tempada na Fórmula 1, logrou desde a súa promoción 68 puntos, por 54 do seu compañeiro Verstappen. O alemán Nico Hülkenberg (Renault) e o polaco Robert Kubica (Williams) serán libres ao final de tempada.

Sen emisións de CO2 en 2030

A Fórmula 1 anunciou este martes un plan «inmediato» para reducir a cero as súas emisións de CO2 de aquí a 2030 e organizar carreiras máis respectuosas co medioambiente, nun prazo que vai ata 2025. «Esta iniciativa inclúe os monoprazas, as actividades en pista, así como o resto de operacións ligadas ao deporte», precisou nun comunicado a F1, cuxo plan implica tamén á Federación Internacional do Automóbil (FIA), os promotores de grandes premios, os equipos e os patrocinadores.

O primeiro punto son os motores F1, co obxectivo de continuar desenvolvendo a hibridación, instaurada en 2014 e a utilización de carburantes durables. «Cremos que a F1 pode continuar sendo unha lanzadeira da industria do automóbil e traballar cos sectores da enerxía e da automoción para producir o primeiro motor híbrido de combustión interna con cero emisións», sinalou o director xeral Chase Carey. Entre as 256.551 toneladas de CO2 emitidas pola F1 en 2019, segundo as cifras publicadas este martes, só o 0,7% está ligada aos motores, mentres que o 7,3% vén doutras actividades nos circuítos (patrocinios, consumo de enerxía, difusión televisiva...).

A maior parte das emisións vén do transporte de material (45%), seguida do desprazamento de persoal (27,7%) e o funcionamento de oficinas e fábricas (19,3%). «Serán medidas que busquen adoptar unha lógistica e medios de transporte ultras-eficaces, así como oficinas, instalacións e fábricas que funcionen ao 100% con enerxías renovables», precisou a F1. Tamén están previstos programas de compensación de carbono e captura de CO2 no aire. Con respecto á recepción de espectadores, prevese a eliminación de plásticos non reutilizables e a reciclaxe, compostaxe e a reutilización de todos os refugallos antes de 2025, así como o desenvolvemento de medios de desprazamento menos contaminantes.

Parrilla de saída provisional da tempada 2020

Mercedes: Lewis Hamilton (GBR) Valtteri Bottas (FIN) (sen cambios) - Ferrari: Sebastian Vettel (GER) Charles Leclerc (MON) (sen cambios) - Red Bull (motor Honda): Max Verstappen (NED) Alexander Albon (THA) (sen cambios) - Renault: Daniel Ricciardo (AUS) Esteban Ocon (FRA) - McLaren (motor Renault): Carlos Sainz Jr (ESP) Lando Norris (GBR) (sen cambios) - Haas (motor Ferrari): Kevin Magnussen (DAR) Romain Grosjean (FRA) (sen cambios) - Racing Point (motor Mercedes): Sergio Pérez (MEX) Lance Stroll (CAN) (sen cambios) - Alfa Romeo Racing (motor Ferrari): Kimi Räikkönen (FIN) Antonio Giovinazzi (ITA) (sen cambios) - Toro Rosso (motor Honda): Daniil Kvyat (RUS) Pierre Gasly (FRA) (sen cambios) - Williams (motor Mercedes): George Russell (GBR) Nicholas Latifi (CAN)