McLaren cambia Fonda por Renault

David Sánchez de Castro

DEPORTES

LYNN BO BO | EFE

Fórmula 1 A escuadra Toro Rosso rompe o acordo cos franceses e pasará a levar o motor dos xaponeses

16 sep 2017 . Actualizado á 05:00 h.

Pasara só media hora despois de que a acción en pista dos primeiros adestramentos libres do GP de Singapura acabásese, pero o que todo o mundo estaba a agardar era o lanzamento das múltiples notas de prensa que viñan confirmar os movementos que ían producirse. O primeiro foi o de Renault, que confirmou que deixaba a súa relación con Toro Rosso. Despois, foi McLaren quen deu resposta e unha alegría aos moitos fans do equipo que estaban fartos de ver a H no lombo dos seus monoprazas: dábase por finalizada a súa unión con Honda a partir da tempada 2018.

Unha vez confirmadas as separacións de ambos, só había que pór negro sobre branco os acordos de voda, neste intercambio de parellas: a partir do próximo ano, Toro Rosso montará motores Honda e McLaren, os de Renault.

O camiño para tomar agora será totalmente diverxente ao de Honda. Así o afirmou, rotundo, un Zak Brown que deste xeito rompe o kafkiano acordo que asinara o seu predecesor en McLaren, Ron Dennis. «A nosa colaboración non resultou como nos gustaría, e non foi pola falta de esforzo por parte de Honda ou McLaren, pero chegou o momento de avanzar en direccións diferentes. Agardamos ver a volta de Honda todo o máis alto», destacaba un Brown que levou estas negociacións de xeito persoal desde o principio.

O acordo entre McLaren e Renault é inédito na historia da fórmula 1. Nunca antes o fabricante francés fornecera aos británicos, o que supón un horizonte cheo de dúbidas pero tamén moi emocionante para ambas as partes. O acordo asinado por tres anos garántelles tempo para desenvolver un monopraza competitivo, aínda que previsiblemente a primeira campaña será a máis difícil.

Á espera de Alonso

A única noticia que non se confirmou este venres no paddock de Singapura é que vai facer Fernando Alonso. O piloto español avanzara nas xornadas previas que agardaría a decisión de McLaren para anunciar a súa, así que só é cuestión de tempo que fale.

Agora mesmo, a opción que máis forza ten é a de quedarse. O asturiano só quere asinar unha tempada con opción a outra máis, como fixo o pasado ano, pero o equipo quere reterlle tres tempadas. De aquí a Malaisia, resolverase a situación.

Carlos Sainz oficializa o seu paso ao equipo Renault para o próximo ano

En canto se anunciaron os acordos entre Toro Rosso, Honda, McLaren e Renault, se oficializó a fichaxe de Carlos Sainz pola escuadra francesa. O piloto madrileño ve premiado o seu bo facer nestes tres anos no equipo canteirán de Rede Bull cun asento nun coche de fabricante oficial, o que sempre é unha garantía. Sainz formará equipo Nico Hülkenberg, o que xa lles coloca como unha das duplas máis fortes da grella do 2018.

Unha vez pasados os primeiros momentos de euforia, Carlos Sainz sacou o seu móbil para recuperar unha foto que tiña gardada desde hai anos: na imaxe, ver a un novísimo Carlos Sainz subido a un monopraza de Renault, que por entón pilotaba Fernando Alonso. «Quen ía dicir a este chavalín que 11 anos máis tarde ía correr neste equipo. Será unha gran honra. Grazas/ Merci Renault Sport», escribía.

Sainz converteuse no primeiro piloto da estrutura Rede Bull que sae de Toro Rosso e non o fai para ascender ao primeiro equipo, que se gardou unha opción de recompra para a tempada 2019 «Estou moi contento por chegar ao equipo Renault Sport F1. Ser piloto de fórmula 1 para un equipo de fábrica é unha honra e agardo devolver a confianza que puxo Renault en min co meu mellor rendemento na pista», promete o madrileño. Para a escuadra é a consecución dun vello anhelo. Xa quixeron a Sainz hai un ano, pero o acordo non chegou a bo porto porque Rede Bull bloqueouno.