
Estes eventos, que triunfan en grandes capitais, buscan ser unha alternativa ao lecer vinculado ao alcol. O bar Hemigway converterase nunha sala de festa con café o domingo 1 de xuño
21 may 2025 . Actualizado á 10:15 h.Ata fai un puñado de anos o café servía para espabilar ou gozar. Ou para espabilar e gozar. En calquera caso, tratábase dun produto cotián, asociado á rutina e carente de calquera connotación aspiracional. Hoxe a situación é tan diferente que basta con dar unha volta por calquera cidade media para descubrir que os specialty coffee son os novos templos do benestar. Pero ningúns van un paso máis aló e pretenden revolucionar o lecer nocturno transformándoo nun tan madrugador que empezo ás once da mañá, e cun flat white na man.
A idea non é inédita de Luis Diz, porque xa adianta que é un plan asentado «en grandes capitais do mundo», pero si é quen a trae á Coruña da man de Hemingway, o local situado na Mariña que abriu hai agora un ano. O que tamén é xerente de Pelícano explica que é unha tendencia que arrasa noutros puntos do globo porque capta a ese público que «xa non goza saíndo de noite, adoita facer deporte e non quere renunciar a pasarllo ben». Refírese a que nesta cidade hai moita xente interesada en socializar de xeito diferente, por exemplo, sen alcol polo medio e cunha música máis tranquila. Terán a oportunidade de coñecer de primeira man en que consiste unha coffee party o vindeiro domingo 1 de xuño.
«A idea é arrincar ás once da mañá e estar abertos ata as seis da tarde. O evento celebrarase na parte do local que dá á Mariña, xa que a zona que mira á rúa Real seguirá como sempre, para os clientes habituais que adoitan almorzar aí tranquilamente». Esta coffee party será un ensaio xeral dun evento que, con sorte, chegaría para quedarse. «Poremos afro house, que non é un estilo musical tan agresivo como o tecnos, e o ambiente será informal e distendido. Como en calquera pub nocturno de calidade, pero con café de especialidade e noutra franxa horaria».
Aínda que tamén haberá canas para quen as queira, a idea é ofrecer unha alternativa saudable porque, como indica Diz, «cada vez hai menos xente interesada en trasnoitar e consumir alcol. Eu mesmo, de feito, levo 35 anos no mundo da noite, pasándomo ben e sen necesidade de tomar unha soa copa. Hai que darlle voz a estes plans, aproveitando que o café, ademais, está máis de moda que nunca».
Aínda que a coffee party non está pensada para un público concreto, si cre que xerará interese, sobre todo, «a xente que teña máis de 25 anos» e engade: «Aínda que non hai teito, poida que a xente moi maior non lle interese polo tema da música electrónica».
O plan complementarase con produtos doces e salgados «para que, dependendo da hora á que chegue cada cliente, poida tomar o que máis lle apeteza».
Para acceder, iso si, nesta primeira sesión haberá que dispor de invitación. «Facémolo para premiar ao noso público fiel [dio en referencia aos clientes que acoden a Hemingway, pero tamén a quen vai a Mestizo, a festa do pub Plataforma onde se dan cita os amantes do tardeo], e ademais para garantir que a xente que acode sabe de verdade ao que vén».