
El recinto pasa a llevar el nombre de José María Valeiro, presidente del Santo Domingo fallecido el pasado verano
28 jun 2025 . Actualizado a las 19:28 h.El pabellón municipal de O Carregal pasó este sábado a denominarse José María Valeiro Iglesias, Tocayo, en reconocimiento al apreciado presidente durante 23 años del Club de Baloncesto Santo Domingo, fallecido en el 2024.
Tocayo «deixou unha pegada indeleble no deporte brigantino, e especialmente no corazón de quen o coñeceu», subrayó la alcaldesa, María Barral . «O seu compromiso co baloncesto e coa mocidade de Betanzos transcendeu o estritamente deportivo: axudou a construír valores, a tecer comunidade, a forxar amizades». «Deixounos un baleiro difícil de encher, pero tamén un exemplo que queremos que perdure. Por iso hoxe damos este paso, que é moito máis que simbólico: asociar o seu nome a este pavillón é recoñecer que sen persoas como el, o deporte local non sería o que é», concluyó la regidora.
El evento coincidió con la finalización del campus de baloncesto del Santo Domingo, en el que participaron niños y jóvenes de Betanzos y de otros municipios de la comarca. Todos posaron en la foto de familia ante el nuevo nombre del pabellón para rendir homenaje a un presidente que evitó la desaparición de la entidad. Un compañero entrenador también le dedicó unas palabras entrecortadas por la emoción.