Varios veciños de Betanzos seguen sen rede de datos desde o incendio de Saavedra Meneses

La Voz BETANZOS

A CORUÑA

El incendio en Saavedra Meneses se produjo a mediados de junio.
O incendio en Saavedra Meneses produciuse a mediados de xuño. cedida

O Concello esixe a Movistar que tamén resolva os casos que non son da súa compaña

11 jul 2025 . Actualizado á 16:50 h.

O Concello de Betanzos esixirá á compaña telefónica Movistar a reposición inmediata dos servizos de rede de datos aos veciños de Saavedra Meneses que se viron afectados polo incendio da vivenda do número 83 que afectou o cableado, o pasado 18 de xuño. Despois do incendio, o Concello tramitou unha incidencia con Movistar para que se dese servizo aos veciños das vivendas lindeiras no menor tempo posible.

A compaña atendeu, nun principio, as peticións aos clientes directos de Movistar. Con todo, deixou pendente as conexións a residentes na zona que teñen contratos con outros operadores aos que Movistar dá o servizo. A pesar de as queixas dos residente, pasadas varias semanas desde que se produciu o incendio que queimou os cables de rede, estes veciños que teñen contratos con outras compañas aínda non dispoñen de rede. Por iso é polo que este xoves elevásese unha queixa a Movistar por parte do Concello esixindo unha solución urxente a un problema que afecta no desenvolvemento de numerosas actividades do día a día dos veciños.