
A distribuidora de produtos do mar ten cinco traballadores e 1,6 millóns de ingresos
14 may 2025 . Actualizado á 09:55 h.A distribuidora almacenista de peixe e marisco Burela Quality presentou onte no Hotel Thalasso As Sirenas de Viveiro o seu proxecto de futuro, que comeza co traslado da súa sede desde a zona de Perdouro, na localidade burelense, ao porto de Celeiro. Un movemento que, sinala a compaña, responde a «unha decisión estratéxica» para «estar máis preto da orixe» e «poder seguir así garantindo aos clientes a excelencia nos seus produtos do mar».
Así o expuxeron onte os xerentes da empresa, Kiko Leiras e Iván Rodríguez Vaquero, nun acto ao que asistiu, entre outras autoridades, o conselleiro do Mar, Alfonso Villares. A entidade, que forma parte do conglomerado valisoletano de empresas do sector de produtos do mar que capitanea Laverca Seafood, asegura que se mudou a Celeiro para impulsar un proxecto de crecemento tanto a nivel de ingresos como tamén de persoal.
Burela Quality, que factura 1,6 millóns de euros e ten un persoal de cinco traballadores a tempo completo, comercializa «sen a participación de intermediarios» percebes, nécoras, bogavantes, centolas, pescada do petisco, rape, rodaballo ou xurelo, todo procedente do litoral asturiano e das lonxas galegas, con especial protagonismo para Celeiro e Burela. Mención á parte merece o seu produto estrela, «un polbo de alto valor gastronómico», preparado nun cocedero propio «ao modo tradicional ou nunha dobre cocción, especial para brasas, grella e ferro». Os seus clientes principais son distribuidores, por unha banda, e clientes de restauración, por outro, principalmente de Galicia e Asturias. Pero tamén hai compradores internacionais, apunta a empresa.
«Cunha rede loxística áxil e un sistema de selección e control exhaustivo en lonxa, garantimos a frescura e trazabilidade de cada peza, desde as costas galega e asturiana ata o cliente final, en menos de 24 horas», subliña a entidade empresarial.
A intención da xerencia é que para finais de ano Burela Quality poida duplicar o seu persoal e aumentar significativamente a súa facturación, segundo as estimacións realizadas. Un dos factores de crecemento de Burela Quality, argumentan os seus impulsores, será a distribución en exclusiva en Galicia de LaMarca Seafood, «unha nova xeración de marisco criogenizado e tratado coa técnica Ikejime». Esta preparación, concretan, está baseada no método tradicional xaponés de sacrificio do peixe, que busca minimizar o estrés e trauma do mesmo, mellorando así a calidade e o sabor da súa carne.
«É unha nova categoría de produtos do mar que nace para revolucionar a forma que existe de entender o marisco, cun concepto especialmente pensado para chefs», apuntan desde Burela Quality. Co seu rebranding, a marca pretende dar o salto a mercados internacionais. «Queremos converternos nunha aliado clave para os profesionais do sector gastronómico», conclúen os xerentes da firma.
O conselleiro do Mar, Alfonso Villares, felicitou aos responsables «por esta iniciativa e por ter a visión de reinventarse, co fin de medrar, apostando pola innovación e a pesca sostible». Así, lembrou que o departamento autonómico que dirixe destinou no 2024, a través do Grupo de Acción Local (GALP) A Mariña-Ortegal, unha axuda de máis de 41.000 euros para permitir a Burela Quality ampliar a cetaria que posúe.