Adeus ao logo: viva a moda «eslamiada»

YES

Pode parecer aburrida, pero de soporífera ten máis ben pouco. Se o chándal, as sneakers e os logos marcaron unha época, o minimalismo máis puro é a nova forma de revelarse contra o establecido

04 feb 2020 . Actualizado ás 16:38 h.

A capacidade de propagación dunha noticia en Internet é infinita. Máis se o que dá o titular é Virgil Abloh, fundador de Off White e deseñador da liña masculina de Louis Vuitton. Cando Abloh fala, a moda asente. E o que dixo fai unhas semanas este deseñador é só o principio do que está por vir: o streetwear, tal e como o entendiamos, cheo de mesturas, zapatillas de deporte e multitude de logos ten os días contados. Poderíase dicir que a moda senta cabeza. Aínda que, máis ben, esta volta ao minimalismo máis estrito ten unha explicación que ben podería saír dunha clase de filosofía de Merlí : se o chándal e os logos foron no seu día unha forma de rebelarse contra o establecido, saírse da norma significa agora levar traxes de chaqueta e pantalón ou vaqueiro e camiseta básica. Sen adornos, sen volantes, sen cores estridentes. Para Abloh é parte do momento que se está vivindo: o planeta pide auxilio e a moda vólvese máis consciente e sostible. Só hai que ver a cor que elixiu Pantone para tinguir o 2020: azul elegante, un ton clásico e que invita á calma e á reflexión. E ese espírito minimalista é o que interpreta á perfección Daniel Le en Bottega Veneta. Ou, un pouquiño máis preto de casa, Zara na súa primeira gran colección da tempada. Porque o de sempre é o máis cool.