Ryanair inicia a venda de voos para o 2019 e horas despois só deixa Barcelona

Carlos Punzón
carlos punzón VIGO / LA VOZ

VIGO CIDADE

WEB

A aeroliña reclama máis diñeiro ao Concello para seguir en Vigo e expón cambiar Milán por Londres

20 sep 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Ryanair ten intención de seguir operando en Vigo, pero sempre que reciba máis diñeiro en axudas municipais para prolongar a súa primeira experiencia de tres anos e na que en total moveu xa a 529.562 viaxeiros. A súa previsión de que seguirá aterrando en Peinador quedou plasmada sorpresivamente desde a última hora do martes na súa páxina web, ao iniciarse a venda dos voos a Barcelona, Bolonia e Edimburgo con partida ou chegada desde Vigo. A pesar de que o seu compromiso co Concello só lle obriga a ter rutas desde Peinador ata final deste ano, tras cumprir os tres de contrato polos que recibiu das arcas municipais 4,47 millóns de euros, Ryanair ofreceu durante 24 horas, ata última hora de onte, a posibilidade de adquirir voos ao Prat ata o 30 de xuño do ano que vén, e desde abril a outubro, tamén do ano que vén, tanto a Bolonia como a Edimburgo, dous dos catro destinos internacionais que aínda explota este ano desde Vigo.

Tras preguntar á compaña cal é o seu obxectivo pola posta á venda dos voos mencionados sen ter acadado acordo de prórroga algún co Concello, ou se asumía manter as rutas sen apoio económico, Ryanair optou a pasada noite por retirar a posibilidade de compra, ben sinalando que os voos citados non operan no 2019 ou todas as súas prazas están esgotadas.

WEB

A compaña presidida por Michael O'Leary eludiu dar ningún tipo de explicación á posta á venda dos billetes aos tres destinos desde Vigo. «De momento seguen as negociacións co Concello e non se pode concretar máis. E tampouco se pechou o calendario da aeroliña para o 2019», sinalou unha portavoz de Ryanair en España.

Fuentes coñecedoras das negociacións entre compaña e Concello indicaron que o lanzamento ao mercado dos voos de Vigo pode ser unha forma de xerar presión por parte da compaña irlandesa, acostumada negociar de xeito intenso coas administracións locais e autonómicas os seus desembarcos e continuidade nos aeroportos nos que se lle reclama a súa presenza. As mesmas fontes recoñeceron que as negociacións entre empresa e Concello atópase nun momento de notable distanciamento, ao esixir a aeroliña irlandesa máis fondos municipais para manter as súas rutas en Vigo, tras coñecer que Air Nostrum, a outra compaña apoiada economicamente polo Concello e a Deputación, está a obter máis fondos en axudas nalgún dos seus voos abertos desde Vigo, en especial o de París.

WEB

Ryanair, que non parece moi proclive a non atender a petición de Abel Caballero de abrir unha ruta con Madrid, onde xa opera o seu socio Air Europa, expón cambiar o voo de Milán Malpensa por Londres, dado que a rendibilidade económica da recadación é menor que o dos outros destinos existentes desde Vigo, a pesar de contar cun nivel de ocupación similar.

Aínda que Dublín non saíu á venda no simulacro de onte, Ryanair si prevé seguir comercializándoo, sempre que o Concello se avenga a negociar mellores condicións cun novo concurso de apoio económico ás súas rutas.

A última hora da noite de onte só era posible xa comprar billetes para o 2019 con Ryanair desde ou con destino a Vigo na relación con Barcelona, pero en lugar de ata final de xuño, só desde o 1 de xaneiro ata o comezo da tempada de inverno en marzo.