O alcalde xustifica que comece agora a montaxe de 12 millóns de luces led e 7.000 motivos ornamentais porque é un proceso «moi complexo»
31 jul 2025 . Actualizado á 00:45 h.En pleno 30 de xullo, con 29 graos baixo o sol e con tres paneis de luces como pano de fondo, o alcalde de Vigo, Abel Caballero, deu por iniciada a tempada do Nadal: «O Nadal de Vigo arrinca en xullo», aseverou. Case doce millóns de luces led, segundo os seus datos, iluminarán 460 rúas viguesas a partir de novembro. A data aínda se descoñece, «é un segredo de Estado», chanceou o alcalde.
«Arrincamos en xullo, incluso cun calor substantivo, porque montar o Nadal é un proceso moi complexo», explicou Cabaleiro. Este ano o número de rúas iluminadas, a cargo da empresa Ximénez, ampliarase en 40 cara ás zonas de Urzaiz e Vialia con case 7.000 motivos ornamentais. O obxectivo, segundo o alcalde, é ocupar o maior espazo posible para que as aglomeracións, tan criticadas en anos anteriores, sexan menores. Destacou a instalación de luces frías nas árbores para non danalos e outras moitas novidades. Entre elas estará a altura da árbore deste ano, que polo momento non quixo revelar «para que outros concellos non nos copien».
O alcalde quixo ensinar, como anticipo da camapaña, os tres paneis de luces que foron colocados ás súas costas. Tamén un reno conformaba a escena. Cabaleiro aproveitou para explicar que estes animais teñen a súa orixe en Vigo e «alá en Suecia e en Noruega, é unha copia de Vigo», afirmou.
A Porta do Sol será o quilómetro cero da campaña que describiu como excepcional. O ano pasado, segundo afirmou o alcalde, 6,3 millóns de visitantes viñeron á cidade para ver as luces. Cabaleiro afirmou que este ano «o imos a pulverizar». Resaltou que os visitantes son os mellores prescritores e que «todos os nenos e as nenas que visitaron o Nadal de aquí, quérense vir vivir a Vigo». Asegurou que agarda un retorno económico de 800 millóns de euros, que equivalen a máis do dobre do presuposto do Concello.
Este ano a alcaldía ofrecerá un sistema de rutas de recomendación. Segundo os días que o visitante estea na cidade, terá unha suxestión de itinerario para non perderse as principais rúas iluminadas. O sistema está pensado para un total de quince días que o alcalde describiu como «os necesarios».
O alcalde rematou a súa presentación animando a todos os visitantes a vir a Vigo e lembrou como o ano pasado o Nadal chegou incluso a Nova York con mupis co slogan «The world best Christmas is in Vigo, Spain». Este 2025, segundo dixo, será «o mellor Nadal que se fixo nunca».